Folyamatosan bővül az ásványvizek és üdítőitalok magyarországi piaca. A nagy meleg beköszöntével az üdítők iránti kereslet szinte azonnal megugrik, az Auchan áruházakban az éves ásványvíz forgalom 30-35 százaléka fogy el a három nyári hónapban. A hűsítőre vágyó vásárlók az áruházakban 180 féle ásványvíz és több mint 400 féle üdítőital közül válogathatnak, és akár 250 féle jégkrémmel találkozhatnak a hűtőkben. A speciális táplálkozási igényű és az egészséges fagylaltokat kedvelő vásárlók pedig idén még több féle laktóz és gluténmentes, illetve paleo jégkrémet kóstolhatnak.

Folyamatosan bővül az ásványvizek és üdítőitalok magyarországi piaca. A nagy meleg beköszöntével az üdítők iránti kereslet szinte azonnal megugrik, az Auchan áruházakban az éves ásványvíz forgalom 30-35 százaléka fogy el a három nyári hónapban. A hűsítőre vágyó vásárlók az áruházakban 180 féle ásványvíz és több mint 400 féle üdítőital közül válogathatnak, és akár 250 féle jégkrémmel találkozhatnak a hűtőkben. A speciális táplálkozási igényű és az egészséges fagylaltokat kedvelő vásárlók pedig idén még több féle laktóz és gluténmentes, illetve paleo jégkrémet kóstolhatnak.

Az elmúlt években az Auchan áruházak ásványvíz forgalma is folyamatosan emelkedett, 2015-ben 4,3 százalékkal több ásványvíz fogyott, mint 2014-ben. Megfigyelhető, hogy a víz és üdítő fogyasztás a tartós nyári melegben a kétszeresére nő, de a legnagyobb hőségriadós időszakokban akár 4-5-ször magasabb is lehet a kereslet. Az áruházlánc tapasztalatai szerint egy átlagos kánikulai napon körülbelül 200-280 ezer darab palack, vagyis 130-190 ezer liter ásványvíz fogy. Az éves ásványvízeladás 30-35 százaléka a három nyári hónapra tehető.

 

Az Auchan hűsítőre vágyó vásárlói 180 féle ásványvíz és több mint 400 féle üdítőital közül választhatnak. A legnépszerűbbek a legolcsóbb árkategóriás ásványvizek, míg az üdítőitalok területén továbbra is a Cola különböző kiszerelésű termékei, valamint a citromos és a barackos jeges teák a legkeresettebbek. A nyári időszakban egyre többen választják az ízesített vizeket, a legnépszerűbb íz a citromos, de nagyon kedveltek a különböző vegyes ízek kombinációi is. Mindezek mellett folyamatosan növekszik a kereslet a gyógyvizek iránt.

 

A nyár másik meghatározó slágerterméke a jégkrém, melynek 92 százalékát május és szeptember között értékesítik. Forró nyári napokon akár ötszörösére is nőhet a fogyasztás, és egyből megugrik a pálcikás jégkrémek forgalma, miközben az enyhébb, 20 fok körüli időben inkább a családi kiszerelések a népszerűek. Az Auchan közel 250 féle jégkrémmel készül a nyári szezonra, köztük 38 sajátmárkás termékekkel, melyek között pálcikás és családi jégkrémek, multipack termékek, illetve jégkrém torták is megtalálhatóak. Az idei nyár slágere a brownie, a mogyoró-csoki és a tripla csoki, de sokak kedvence a madártej és a vanília is, sőt, a pikáns ízek kedvelői akár sós karamellás, mascarponés és robbanócukorkás jégkrémet is kóstolhatnak. Magyarországon a carte D'or csak az Auchannak gyártja a négyféle ízű nagy kedvencet, az 1,8 literes csoki, vanília, eper és pisztácia fagylaltot, illetve a kiskereskedelmi láncok közül csak az Auchannál található meg 8 féle ízben a nagy népszerűségnek örvendő, amerikai Ben & Jerry's jégkrém is.

 

Az Auchan a speciális táplálkozási igényű vásárlóknak is kínál hideg édességeket. A kínálatban megtalálhatók a laktóz- és gluténmentes, illetve a steviaval, xilittel, erythritollal vagy fruktózzal édesített termékek is, sőt az idei évben 2 paleo jégkrémet is megkóstolhatnak a vásárlók.

A dinnye továbbra is az áruházlánc legnépszerűbb nyári gyümölcse. Július első hetében jelenik meg a magyar dinnye a polcokon, mely várhatóan július közepéig teljesen kiszorítja az import dinnyéket a polcokról. A dinnye fajták termővidék és időszak szerint változóak, a vásárlók többféle csíkos dinnye típus, köztük Top Gun, Fáraó, Talizmán, Rubint és Boxi dinnye közül válogathatnak, illetve a feketehéjú Style, Valdoria és Fashion dinnyék is elérhetőek lesznek az Auchan kínálatában. Nagyon kedveltek a csíkos fajták, melyek mind ízben, mind pedig árban a legkedvezőbbek, illetve megfigyelhető tendencia, hogy egyre több vásárló keresi a kisebb dinnyéket. Az áruházlánc szakképzett munkatársai folyamatosan figyelik a dinnyék állagát és cukortartalmát, hogy mindig a lehető legjobb minőségű gyümölcsök kerüljenek a polcokra. Az Auchan kóstoltatást is szervez július első heteiben vásárlóinak, hogy a vásárlók megismerkedhessenek a különféle fajták íz világával, és a dinnyeválasztást megkönnyítő fő szempontokkal.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük