A Xerox mostantól a Cirque du Soleil amerikai, kanadai és európai Big Top, illetve Arena Touring előadásaival kapcsolatos irodai berendezések, dokumentumkezelési eljárások és szolgáltatások kizárólagos szállítója.

A Xerox mostantól a Cirque du Soleil amerikai, kanadai és európai Big Top, illetve Arena Touring előadásaival kapcsolatos irodai berendezések, dokumentumkezelési eljárások és szolgáltatások kizárólagos szállítója.

A rugalmasság, a kreativitás és az innovációk keresése három közös pont a Xerox vállalat és új partnere, a Cirque du Soleil® tevékenységében.

„A Cirque du Soleil előadói híresek lélegzetelállító mutatványaikról és emberfeletti teljesítőképességükről. A Xerox megoldásai pedig mostantól segítik a mögöttük álló vállalkozás üzleti háttértevékenységét." – hangsúlyozta Christa Carone, a Xerox vállalat marketing igazgatója. 

A Xerox és a Cirque du Soleil munkatársai együtt dolgoznak a cirkusz központjában, helyi irodáiban és turnéján, hogy egyszerűbbé tegyék az üzleti folyamatok – és a dokumentumok kezelését. A menedzselt nyomtatási szolgáltatásokon túl a Xerox segíteni fog az előadások egyedi cross-media kampányainak kidolgozásában is, amelyekkel tovább növelhetőek a jegyeladások.

A Xerox vállalattal való üzleti együttműködésünk épít a két márka erősségeire és globális jelenlétére is, miközben mindkét fél tanulhat a másik innovatív megoldásaiból" – jelentette ki Mario D'Amico, a Cirque du Soleil marketingvezetője. 

A Xerox rendezi majd a „Real Business Live!" konferenciát és további kiemelt jótékonysági eseményeket, amelyeken igyekszik minél inkább bevonni, szórakoztatni és képezni a meglévő, illetve leendő ügyfeleit.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük