Tóth György kapitány a Liszt Ferenc Nemzetközi RepülőtérenTóth György kapitány a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren

A Wizz Air W6 2376 számú járata volt az utolsó, amelyet Tóth György kapitány pilótaként repült. A kapitány 37 évig dolgozott légitársasági pilótaként, ebből 10 évet a Wizz Airnél. A légitársaság és a Budapest Airport alkalmazottai jól ismerik a pilótát, aki összesen 23 600 órát repült karrierje során. A kapitány képzési vezetőként illetve szimulátor oktatóként folytatja a Wizz Air ATO-nál (Approved Training Organization; Jóváhagyott Képzési Szervezet).

 

Tóth György kapitány a Liszt Ferenc Nemzetközi RepülőtérenTóth György kapitány a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren

A Wizz Air W6 2376 számú járata volt az utolsó, amelyet Tóth György kapitány pilótaként repült. A kapitány 37 évig dolgozott légitársasági pilótaként, ebből 10 évet a Wizz Airnél. A légitársaság és a Budapest Airport alkalmazottai jól ismerik a pilótát, aki összesen 23 600 órát repült karrierje során. A kapitány képzési vezetőként illetve szimulátor oktatóként folytatja a Wizz Air ATO-nál (Approved Training Organization; Jóváhagyott Képzési Szervezet).

 

A Wizz Air helyi személyzete és a Budapest Airport vízsugaras köszöntéssel várták a mai Barcelona-Budapest járat érkezését: ez volt az utolsó, amelyet Tóth György pilótaként repült. A kapitányra inspiráló szakmai példaképként tekintenek a fiatalabb pilóták, első tisztek és kadétok.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük