Vajon csak a szesz- és dohányipar kiváltsága, hogy egy-egy termékének rajongókat toborozzon a legkedveltebb szórakozóhelyeken? Az IBM-nél úgy gondolták, ha másoknak bevált, miért ne alkalmazhatnák ezt a módszert arra, hogy munkalehetőségeket reklámozzanak.

 

Vajon csak a szesz- és dohányipar kiváltsága, hogy egy-egy termékének rajongókat toborozzon a legkedveltebb szórakozóhelyeken? Az IBM-nél úgy gondolták, ha másoknak bevált, miért ne alkalmazhatnák ezt a módszert arra, hogy munkalehetőségeket reklámozzanak.

Az IBM budapesti üzleti szolgáltató-központja, az IBM ISSC, amelyben amúgy is ezrével hemzsegnek a fiatalok, tárt karokkal várja a nyelveket beszélő diplomásokat. Erről természetesen lehet hirdetéseket találni újságokban, az interneten, és számos cikk is adott már hírt a központ tevékenységéről, de sokkal személyesebben is meg lehet szólítani a célközönséget. Például ismerősökön keresztül – az állások jelentős részét jelenleg is belső ajánlók segítségével foglalják el a "hozd a barátodat" program kereetében. Most a budapesti szolgáltató-központ fiatal IBM-esei lecsapnak a mulatókra is.

 A kellékek: egy nagy, fénylő IBM-es táska, benne a HR munkatárs névjegye, prospektusok, amelyek kiemelik a kedvező munkakörülményeket, a nemzetközi karrierlehetőséget, a soknemzetiségű csapatot, egy adag jókedv, lazaság és a csapat indulhat az éjszakai bevetésre, hogy levadássza az alkalmas jelölteket.

 

1,1, 2.2.
3.3. 4.4.

<--break->

http://www.ibm.com/hu/issc/employment/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük