A Profit Adó-Expo kiállításon bemutatott megújított termékportfolióval a SZÁMADÓ pontosabban ki tudja szolgálni a kisvállalatok igényeit, kedvező ár/érték arányú megoldásokat nyújt. Újdonság a Virtuális iroda és az elektronikus számlázás. Recesszióban még fontosabb, hogy egy vállalkozás pontosan és naprakészen kövesse a pénzügyek és a nyereségesség állását, hiszen a kkv-k esetében a következő évek a talponmaradásról szólnak – állítja Kornis György igazgató. A SZÁMADÓ tovább folytatja a fejlesztéseket, és megkezdte az ISO bevezetését.

 

A Profit Adó-Expo kiállításon bemutatott megújított termékportfolióval a SZÁMADÓ pontosabban ki tudja szolgálni a kisvállalatok igényeit, kedvező ár/érték arányú megoldásokat nyújt. Újdonság a Virtuális iroda és az elektronikus számlázás. Recesszióban még fontosabb, hogy egy vállalkozás pontosan és naprakészen kövesse a pénzügyek és a nyereségesség állását, hiszen a kkv-k esetében a következő évek a talponmaradásról szólnak – állítja Kornis György igazgató. A SZÁMADÓ tovább folytatja a fejlesztéseket, és megkezdte az ISO bevezetését.

A SZÁMADÓ megújult termékportfoliójával a vállalatok megtalálják az igényeiket pontosan lefedő megoldást: a három-három féle változatban elérhető számlázóprogram, könyvelőprogram és kisvállalati csomag, valamint a CRM és bérelszámolóprogram mellett hat kiegészítő opció közül választhatnak. Ezzel a korábbinál kiegyenlítettebbé vált a termékskála, és átláthatóbb a funkciókészlet és az árazás. Az ügyfelek úgy funkcionalitásban, mint árban a saját igényeihez igazíthatják a bevezetendő összeállítást, sokkal szélesebb körből választhatják ki a megoldását. Az új megoldások mellett továbbra is elérhetőek az ingyenes Számlázó, Könyvelő és Bér FREE termékek.

A SZÁMADÓ hagyományosan a kis- és középvállalatok megoldásszállítója. A jövőben elsősorban a kisvállalati szegmensből számít érdeklődésre, az alaptermékek iránt, hiszen a kedvező árú belépőszintű megoldások biztosítják az alapfunkciókat, és továbblépési lehetőséget nyújtanak az igények növekedtével. „Az év elején elindult fejlesztés mostanra, a legjobb időben érett be" – mondja Kornis György, a SZÁMADÓ igazgatója. „A recesszió máris érezteti hatását a megcsappant költségvetésekben, de ugyanakkor egy újabb irányból látunk érdeklődést: sokan ismerik fel, hogy itt az idő szorosabban követni a pénzügyek, a nyereségesség alakulását. A kisvállalkozások nem engedhetik meg maguknak, hogy ne vegyék észre, ha csökken a jövedelmezőségük, ha lassul a pénzek beérkezése, vagy ha a kollegák elfelejtenek fontos feladatokat. A vállaltvezetőnek a piacra, ügyfelekre kell koncentrálnia, ezt azonban csak akkor teheti meg, ha házon belül rend van! A SZÁMADÓ rendszerek ebben segítenek."

www.szamado.huwww.szamado.hu A SZÁMADÓ az elmúlt hónapokban komoly energiát fektetett a termékpaletta megújításába, így felkészülten áll az új kihívások elé, amellett, hogy továbbra is rendelkezésre áll kidolgozott projektmódszertanával a közepes méretű vállalatok komplett rendszerbevezetési feladataira.

Az új funkciók közül a virtuális iroda és az e-számla érdemel említést.

A virtuális irodában egymástól távol dolgozó kollegák – akár különböző telephelyeken az alkalmazottak, akár a megbízott külsős könyvelő – tökéletesen biztonságosan ugyanazt a rendszert érik el, ugyanazokat az adatokat láthatják. Az iktató-dokumentumkezelő funkcióval a felek nem csak a bizonylatokról származó rögzített információkat láthatják, hanem a szkennelt képet is. A megoldás egyik fontos célcsoportja a külsős könyvelővel dolgozó kisvállalatok, ahol így egyszerre biztosított az adatok naprakészsége, és a külsős könyvelő révén a korrekt könyvelés. Ezzel a technológiával rengeteg egyeztetés megtakarítható, egyben olyan szintű naprakészség érhető el, ami korábban csak a magasan szervezett közép-, vagy nagyvállalatoknál létezett. Ennek előnye már az első havi áfazárásnál látható. A virtuális irodát kis- és közepes könyvelőirodák is használhatják, akik így magasabb szinten szolgálhatják ki ügyfeleiket, és kevésbé vannak kitéve annak a veszélynek, hogy biztos ügyfeleik „kinövik" és otthagyják őket.

Az elektronikus számlázást sokéves bizonytalanság után az elmúlt évtől törvény szabályozza, ennek megfelelően a szolgáltatói oldal is egyre inkább felkészült. Januártól a SZÁMADÓ felhasználók gond nélkül fogadhatnak be és állíthatnak ki számlákat elektronikus alapon. Számla befogadásához a SZÁMADÓ rendszer legfrissebb változatának (ügyfelek számára ingyenes) letöltésén kívül nincs teendője a vállalkozásnak, a rendszer biztosítja az elektronikus formában érkező adatok korrekt feldolgozását. Számla kibocsátásához a vállalkozásnak kapcsolatba kell lépnie a számlák kezelésével, hitelesítésével foglalkozó szolgáltatóval, és némi adminisztrációt követően a számlakiállítás 150-200 Ft-os darabára ennek negyedére, vagy akár tizedére csökkenhet. A SZÁMADÓ azt javasolja, hogy már a havi néhány tucat számlát kiállító vállalkozásoknak is érdemes e-számlára váltania. A SZÁMADÓ már több elektronikus számla szolgáltatóval kidolgozta az e-számlázás technikai részleteit.

A termékek fejlesztése a most bejelentett újdonságokkal természetesen nem áll le, folyamatos az új funkciók fejlesztése, valamint a SZÁMADÓ programoknak mindenkor meg kell felelniük a folyamatosan változó rendeleteknek és jogszabályoknak is.

Az újdonságok bemutatásának az első fóruma az immár hatodik alkalommal megrendezésre kerülő SZÁMADÓ Nap „A számokon és adókón túl" címmel, ezúttal a Profit Adó-Expó kiállítás keretében. A vállalkozásokat közelről érintő aktuális témákról és a SZÁMADÓ-felhasználókat segítő hasznos információkról a SZÁMADÓ szakértői és neves külsős előadók beszélnek, így például Petschnig Mária Zita, a Pénzügykutató Zrt. tudományos főmunkatársa, dr. Kürti Sándor, a KÜRT Computertől, Polgár Péter, az APEH elnökhelyettese, valamint a SZÁMADÓ Nap vendégei résztvehetnek a pénzügyminiszterek és jegybankelnökök délutáni kerekasztal-beszélgetésén.

A SZÁMADÓ októberben indította el az ISO minősítés megszerzését célzó projektjét, a tervek szerint 2009 elején szerzi meg a tanúsítványt. Ez a gyorsaság annak köszönhető, hogy a SZÁMADÓ nem most kezdte meg definiálni, szabályozni a folyamatait, hiszen a saját fejlesztésű (és ügyfelek számára is hozzáférhető) Menedzsmentrendszerek – így a Projektkezelő, Eseménykezelő és Dokumentumkezelő – biztosítják a folyamatok kellő szintű szabályozottságát és áttekinthetőségét. „Az ISO-projektre elsősorban azért van szükségünk, mert néhány ügyfél elvárja a tanúsítvánnyal is igazolt standard minőséget" – mondja Kornis György. „Azt gondolom, hogy a folyamataink, működésünk készen áll a tanúsításra, bár a felkészítő biztosasan fog találni még kidolgozandó területeket."

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük