2025.július.02. szerda.

EuroAstra

 

Decemberben Budapest volt az utolsó állomása a Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. „Uniós Vállalkozói Hitelek" elnevezésű kommunikációs kampánynak és országos rendezvénysorozatnak.  A rendezvénysorral a hazai vállalkozók lehető legszélesebb körét kívánták informálni azokról az uniós forrásból támogatott hitel-lehetőségekről, melyekkel működésüket eredményesebbé tehetik, vállalkozásukat sikerrel fejleszthetik.

www.hp.huwww.hp.hu A HP Magyarország Kft.  közzétette az 2009. október 31-én zárult 2009-es gazdasági éve eredményeit. A vállalat mindhárom üzletága árbevétel visszaesést volt kénytelen elkönyvelni, ugyanakkor számos területen zsugorodó piacokon sikerült megtartania, vagy növelnie piaci részesedését.
 

Decemberben jelent meg a szerző kötete, mely a beharangozó szerint részben családtörténet, részben pályarajz, politikai publicisztika, ill. önreflexió.  A 2009. december 9-i nyilvános bemutatón a hallgatóság zsúfolásig megtöltötte az Alexandra Könyvesház Károly körúti Irodalmi Kávézóját, hogy meghallgassa Kéri László politológus és a szerző Aczél Endre beszélgetését a néhány nappal korábban megjelent műről.

 

A TANDBERG felismerte, hogy az egyik legfontosabb intézkedés a vállalatok életében az üzletmenet folytonosságának biztosítása. Az üzletmenet folytonossági megoldások optimalizálása mostanában nagyobb figyelmet kapott a sertésinfluenza járvány miatt, holott nemcsak ez az egyetlen érv amellett, hogy a vállalatok felülvizsgálják a munkahely helyreállítás, a távmunka- és utazáshelyettesítő programjaikat.

 

 

A tarifa- és kedvezményrendszer felülvizsgálata a helyközi közösségi közlekedés átalakításának meghatározó eleme. Az érintett vállalatok kiegyensúlyozottabb finanszírozása érdekében közigazgatási egyeztetés kezdődött a tarifaemelésről. A vasúti és autóbuszos szolgáltatók díjainak változásáról január közepére várható döntés. A jövő évtől regisztrációs jeggyel utazhatnak a díjmentesen közlekedők.

 

Kevesebb, mint másfél évtized alatt több, mint 40%-kal csökkent a Miele mosógépek vízfogyasztása és közel 30%-kal lett alacsonyabb az energiaigényük. A 110 éves cég folyamatos termékfejlesztéseinek a vásárlók legmagasabb szintű kiszolgálása mellett a termékek környezettudatos előállítása és támogatása is fő célja.