VÉDETT HAZAI VIRÁGOK - ÉRTÉKJELZÉS NÉLKÜLI FORGALMI BÉLYEGSOROZATA Magyar Posta két védett hazai virágot mutat be új értékjelzés nélküli forgalmi bélyegein. A BELFÖLD forgalmi bélyegen Tarka sáfrány, a BELFÖLD ELSŐBBSÉGI forgalmi bélyegen Csillagvirág látható. A kibocsátás különlegessége, hogy a Tarka...
EuroAstra
Hogy ne legyen banki adósság miatt kilakoltatott...A Magyar Lízingszövetség szerint szükséges és fontos kiterjeszteni a kormány "lakásmentő csomagját" a lakáslízingre is. A 2009. március 2-i parlamenti szavazáshoz a támogatást a lízingre is kiterjesztő törvénymódosító indítványt nyújtott be a szövetség, hogy azok is...
A Zebra Technologies, a speciális nyomtatási és automatikus azonosítási megoldások piacvezetője megduplázta partnerhálózati tagjainak számát a program 2006-os bevezetése óta. 2008-ban a viszonteladók növekvő érdeklődést tanúsítottak a nyomtató termékek és technológiák iránt, amelyek hozzásegítik az ügyfeleiket költségeik csökkentéséhez és hatékonyságuk növeléséhez, továbbá megfelelő árrést és versenyelőnyt is biztosítanak.

Egy ízig-vérig mai, groteszk színpadi játék, melyben a nők a férfiakról ... Klasszikus helyzetkomikumokra épülő rendhagyó krimi-komédia, tökéletes kor-rajz és kór-rajz, a francia szkeccsek világából táplálkozó kortárs francia író tollából, Varga Kata rendezésében:
http://www.raiffeisen.hu A PSZÁF a 2009. február 27-én jóváhagyta a Raiffeisen Ingatlan Alap 2009. április 2-val történő nyilvános, zártvégű, tőke- és hozamgarantált alappá alakulását, és szabályozott piacra történő bevezetését.
A vállalkozások többsége nem akar részese lenni a recessziónak Felértékelődnek az üzleti kapcsolatok
A válság, illetve az éleződő verseny miatt a direkt marketing szolgáltatásokat nyújtó cégek helyzete sem lesz könnyű az idén, ezért pozíciójukon csak akkor javíthatnak, ha a vállalatok több kombinált, interaktív alkalmazást vásárolnak tőlük - mondta Bartók János, a TeleData Kft. ügyvezető igazgatója a társaság által rendezett direkt marketing szakmai napon.
A Valdo Café 100 nagy ügyfelének tapasztalatait gyűjtötte össze egyedi interjúk formájában a válság hazai kávéfogyasztási szokásokra való hatását tekintve. A vizsgálat kimutatta, hogy ugyan érezhető recesszió a kávéiparban is, de a lassan 20 éve piacon levő cég számításainál alacsonyabb a visszaesés.