Felébredsz, elsétlász, elgurulsz a LIDL-be és téped a hajad. Ne tedd...először is azért se mert drága a hajbeültetés, másodsorban meg azért SE, mert a LIDL akciós matekjához a kezedre máshol van szükség. Miközben emberek 2-3 termék vásárlásával túlfogyasztással, akár kukáig tolják az akciós eufóriát, addig a Mielőtt Átvernek Közösség, rátolta a bicajt a Lidl "arcára" és élelmes megoldásukkal...na de ne menjünk a cikk végére az elején...olvasd, nevess és számolj...
EuroAstra
Fagyvédelem vagy csodavárás?
Minden tavasszal újra és újra lejátszódik ugyanaz a történet: a virágba borult gyümölcsfák fölé lopakodó hajnali fagy, majd a lehorgasztott fejű termelők képei a hírekben, akik elmondják, hogy „most aztán minden odalett”. A természet kegyetlen – ez igaz. De valóban minden esetben a természet a hibás? Vagy inkább mi várjuk tétlenül a csodát, miközben lenne mivel védekezni?
Miért van az, hogy más országokban helikopterek, szélgépek, brikettek és vízpermet...
A hirdetés nézettsége az egekben, a kommentek között mémek, szarkazmus, és népharag keveredik. Az ingatlanosok új marketingstratégiát dolgoznak ki: „Ha nem megy a ház, csak szólj Hadházynak!” A magyar polgár pedig legalább annyit elmondhat: ha már a pénzét elvitték, legalább egy jót nevethet a végén.
Ez a villa hirdetés most már nemcsak egy luxusingatlan, hanem a magyar marketing csodája – ahol a korrupció, a mémkultúra és a közösségi média találkozik...
Figyelem, weboldal-tulajdonosok! A Google ismét átírja a játékszabályokat, és ezúttal nyíltan elismeri: a kemény munkád hiába lehet! Eltávolíthatják az oldaladat a keresőből, még akkor is, ha a tartalom nagyszerű. Döbbenetes bejelentések és a Gemini mesterséges intelligenciával folytatott exkluzív konzultáció rántja le a leplet a keresőóriás legújabb, sokakat hátrányos helyzetbe hozó gyakorlatairól. Vajon mennyire kiszolgáltatottak vagyunk a Google algoritmusaival szemben? És mit tehetünk, hogy ne váljunk a következő áldozattá? Elolvasod,...
Az Elektronikus utazási engedély (ETA) igénylése az Egyesült Királyságba utazáshoz folyamatát kívánjuk segíteni azzal, hogy hiteles, az Egyesült Királyságban elérhető legális forrásokhoz vezető, magyar adatokkal segítjük a kiutazni szándékozókat. Ezt pontosan azért tesszük, mert tudujuk, hogy olykor egy kis leírás vagy gyors elérés is sokat segíthet, időt takarít meg és bosszúságtól kímél meg bennüket. Miért és hogyan és egyáltaláűn miképpen kell az ETA folyamatán végig menni? Bemutatjuk. Az oldalunkon...
Imásott állataink különböző koroakt és élethosszokat élnek meg. A csodás történetük legyen iránymutató minden emberi lény számra.
Képzeld el, hogy vásárolsz egy márkát, ami annyira védett, mint egy kartondoboz a szakadó esőben. ☔
Most mutatjuk be azt a brit kávézóláncot, amely olyan dizájnt árul, amit sosem védett le – de amit franchise partnerei évek óta milliókért „bérelnek”! 💸
👉 Egy csésze jogi abszurditás – ahol a jogvédelem csak papíron létezik (na jó, ott se).
👉 Egy adag emberi figyelmetlenség, megszórva egy multinacionális vállalat vállvonogatásával. 🤷♂️
👉 És egy gőzölgő espresso...
A "védett" márka, amit elfelejtettek levédeni? - elhinnéd, hogy ez előfordulhat az Egyesült Királyságban is? Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy a kedvenc brit kávézóláncod ikonikus stílusa, dizájnja és hangulata – soha nem volt jogilag védve? Nevetségesen hangzik? Üdv a Costa Coffee valóságában, ahol a franchise partnerek évek óta milliárdokat fizetnek „márkavédelemért” – ami valójában nem is létezik. Megmutatjuk a jogilag is védhető, rideg valóságot.
„Szia! A felmondott hitel, remélem, nem gond…” – Ezzel az SMS-sel kezdődött a történet, ami nem egy sci-fi forgatókönyve, hanem egy magyar vállalkozó valósága lett 2025-ben.
A XXI. századi hitelezés csúcsa: amikor az ügyvezető személyesen küld SMS-t a hitel felmondásáról – címmel megjelent cikkünkben bemutatjuk, hogyan működhet ma Magyarországon egy pénzügyi szolgáltató ügyfélkezelése, ha sem az empátia, sem a szabályosság nem szempont. SMS-ben felmondott hitel ahol az ügyvezető személyesen küld...
Mi történik, ha egy autókereskedés nem tiszteli az ügyfelei idejét, pénzét és türelmét? Egy elhúzódó garanciális ügy vagy egy félvállról kezelt panasz nemcsak az ügyfél frusztrációját növeli, hanem hosszú távon a cég hírnevét is romba döntheti. De mi lenne, ha az ügyfelek egyszer felébrednének, és következetesen érvényesítenék a jogaikat? Ebben a cikkben szarkasztikus szemüvegen keresztül mutatjuk be, hogyan válhat egy „kis kellemetlenség” hatalmas problémává – és miért lenne itt...
Képzeljük el, hogy egy már nem létező weboldalt évekkel később nyilvánítanak veszélyessé! Új cikkünkben lerántjuk a leplet a Google Safe Browsing rendszerének megdöbbentő időutazásáról, ahol a 2020-ban archivált tartalmak 2025-ben kerülnek feketelistára. Google, Te Idióta 2.0" című elemzésünk bemutatja, hogyan vált a technológiai óriás precíz óraműből "félrészeg időutazóvá". Részletesen tárgyaljuk a vállalat korábbi botlásait is, a Gmail-botránytól kezdve a 2009-es Gumblar vírus esetéig. Szerzőnk provokatív kérdéseket tesz fel:...