A kongresszus- és rendezvényszervező szféra két vezető európai nagyvállalatának számító AIM és AIMS, 2009. március 18-án bejelentette egyesülését. Együttes erővel Európa egyik legerősebb nemzetközi csapatát alkotják, több, mint 400 munkatárssal, 125 millió eurót meghaladó forgalommal, Európa 10 országában, illetve Kínában megtalálható irodáikkal.

 

A kongresszus- és rendezvényszervező szféra két vezető európai nagyvállalatának számító AIM és AIMS, 2009. március 18-án bejelentette egyesülését. Együttes erővel Európa egyik legerősebb nemzetközi csapatát alkotják, több, mint 400 munkatárssal, 125 millió eurót meghaladó forgalommal, Európa 10 országában, illetve Kínában megtalálható irodáikkal.

Kétségkívül új értéket határoznak meg a nemzetközi konferenciaipar területén. Az egyesülés célja, hogy üzleti és tudományos ügyfelek igényeinek megfelelően, ezzel az újonnan létrejött egész Európában és Kínában működő hálózatukkal magas minőségű szolgáltatásokat biztosítsanak.

" Mindkét vállalat nagy múltra tekint vissza és mindig is a legmagasabb minőségű szolgáltatások biztosítását tartotta szem előtt" – nyilatkozta az AIM International elnöke, Marino Lena majd hozzátette: "ezért is illik össze annyira üzleti profilunk és a megerősített, globális jelenlétünknek köszönhetően, új üzleti lehetőségek kiaknázására is módunk nyílik a jövőben."

    Az AIM Group elnök-vezérigazgatója, Gianluca Buongiorno a két vállalat egymást kiegészítő szerepét tartja fontosnak és kiemeli: "Az AIM az orvosi kongresszusok teljes megszervezésében rendelkezik jelentős háttérrel, illetve az ehhez kapcsolódó egyéb szolgáltatások nyújtásában úgy, mint az adott társaság vagy szövetség titkárságának vezetése, a vonatkozó publikációk kezelése, a továbbképzési szemináriumok, a CME akkreditáció és a gyógyszerész vállalatok rendezvényeinek megszervezése. Az AIMS pedig a vállalati és kormányzati ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásokban jeleskedik és vált méltán híressé az üzleti utaztatásban nyújtott kiváló DMC szolgáltatásainak és rendezvényszervezői tevékenységének köszönhetően. Ez a magas minőség az alapja, hogy szakmai ügyfeleik igényeinek a kongresszusszervezésben is tökéletesen megfeleljenek."

"Vállalataink sok szinten tökéletesen kiegészítik egymást," – véli az AIMS Group ügyvezető igazgatója, Susanne Kostka. -" hiszen elsősorban ugyanarra az üzleti kultúrára és hozzáállásra alapozunk. Összeillő termékpalettánk révén pedig óriási lehetőség nyílik számunkra a problémamentes egybeolvadásra és ilyen módon, – közös hálózatunknak köszönhetően -ideális stratégiai erőforrások nyújtására azon ügyfeleink részére, akik sokrétű szolgáltatásokat igényelnek Európában."

    A következő tizennyolc hónapban az egyesült cégcsoport megtartja mindkét cégnevet és védjegyet, melyek több évtized munkája során váltak ismertté: így szünet nélkül továbbra is az eddig megszokott minőségi szolgáltatásaikat biztosítják ügyfeleik részére, az eddig megszokott zavartalan ügymenetben, de az új forrásokkal egy új, plusz értékkel kiegészülve.

    Az újonnan kialakított cégcsoport irodáit a következő városokban találjuk meg:

Brüsszel, Budapest, Firenze, Lisszabon, Madrid, Milánó, Párizs, Prága, Róma, Sanghaj,

Szófia, Bécs és Vilnius.

http://www.aimgroup.eu/

http://www.aims-international.com/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük