Az év elején a Dove márka a nőket célozta meg új termékeivel. Most – talán számítva arra, hogy egy kicsit jobban megy és fellendül a fogyasztás, a férfiaknak hozott ki új készítményeket, amit egy nagy sajtótájékoztató keretébem a VAM Design Center hatalmas fedett terében mutatott be a sajtó képviselőinek.

Az év elején a Dove márka a nőket célozta meg új termékeivel. Most – talán számítva arra, hogy egy kicsit jobban megy és fellendül a fogyasztás, a férfiaknak hozott ki új készítményeket, amit egy nagy sajtótájékoztató keretébem a VAM Design Center hatalmas fedett terében mutatott be a sajtó képviselőinek.

Felismerték amit a Coca Cola nagyon régen tud: életérzést és nem terméket szeretne eladni. Előbb igy jön a kívánság, majd utána a kipróbálás. És ha a reklám is jó akkor a várálás. És innentől jön csak maga a termék, hiszen ha bármilyen ütős reklámmal egyszer megvett valaki valami rosszat, azután már nem vesz többet. De úgy tűnik ők hosszabb távon szeretnének megélni. Azaz nem csak a reklámok, hanem a termékek is jók. 

 

A Dove márka, amely világszerte a valódi szépség szószólója, most a férfiakkal kezd párbeszédet egy új, uraknak szánt termékcsalád a MEN+CARE tusfürdők és izzadásgátlók bevezetése kapcsán.  Az új tusfürdők MICROMOISTURETM technológián alapulnak, amely hatékonyan védi a bőrt a kiszáradás ellen.

A Dove most a férfiak számára készült termékekkel jelenik meg a piacon. A Dove MEN+CARE termékcsalád háromféle tusfürdőt és izzadásgátló dezodor spray-t, illetve kétféle izzadásgátló golyós dezodort és egy stift-et tartalmaz. A Dove MEN+CARE tusfürdői MICROMOISTURETM technológián alapuló formulát tartalmaznak, amely klinikailag bizonyítottan hatékony a bőrszárazság ellen.

Ezt az egyedi technológiát kifejezetten a MEN+CARE termékek számára fejlesztették ki a Dove szakemberei. Klinikai tesztek igazolják, hogy a MICROMOISTURETM technológiával készült tusfürdők felveszik a harcot a bőr szárazságával. Kíméletesen tisztítanak, már a tusolás során hidratálják a bőrt és használat közben nem keltenek zsíros érzést. Ez a kiváló, könnyen leöblíthető formula frissességet és hidratálást biztosít a férfiaknak – száraz vagy kényelmetlen érzet nélkül.

A bőrgyógyászatilag tesztelt Dove MEN+CARE dezodor család ötvözi a hatékony izzadásgátló összetevőket – az izzadás és kellemetlen szagok elleni hatékony védelem érdekében – az ¼ rész hidratáló technológiával, amely segít megakadályozni a bőr irritációját és ápolja azt.

 

A Dove MEN+CARE termékcsalád bevezetése kapcsán a Dove világszerte felmérést készített arról, vajon a férfiak mennyire érzik jól magukat a bőrükben, mi kell ahhoz, hogy kényelmesen érezzék magukat és mennyire komfortosak egy-egy kényelmetlen szituációban. A felmérés – amely Magyarországon 2009 decemberében 250, 35 és 50 év közötti férfi részvételével zajlott – olyan kérdésekre kereste a választ, mint mennyire fontos a diploma vagy a saját autó ahhoz, hogy egy férfi jól érezze magát a bőrében, és például zavarba jönnek-e a férfiak, ha útbaigazítást kell kérniük, tömeg előtt kell beszédet mondani, vagy női higiéniai termékeket kell vásárolniuk a partnerük számára.

Világszinten a férfiak nagy része elégedett, jól érzi magát a bőrében, s közülük 58% ezt úgy definiálta: „elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok." Ez az eredmény a legmagasabb az Egyesült Királyságban (75%) és Kanadában (70%), míg a legalacsonyabb Brazíliában (30%). A megkérdezett magyar férfiak 61%-a érzi jól magát a bőrében, s közülük 58% százalék számára ez azt jelenti, hogy elfogadja magát olyannak, amilyen. Ez az átlag egyébként pontosan megegyezik a világszerte végzett felmérés átlagával. A magyar válaszadók 38%-a szerint akkor érzik magukat jól a bőrükben, ha mind magukkal, mind másokkal szemben őszinték lehetnek, 34%-uk szerint a komfortérzés akkor valósul meg, ha képesek bevallani, amikor hibáztak.

A kényelem érzéséhez a megkérdezett magyar férfiak 83%-a szerint nagyban hozzájárul, ha anyagilag nem szorulnak rá másokra; közel ilyen sokan a komfortosságot azzal azonosítják, hogy biztos párkapcsolatban/házasságban élnek. 73%-uk számára a gyermekvállalás hozzátartozik ahhoz, hogy jól érezzék magukat a bőrükben.

A magyar férfiak általában jól reagálnak a kényelmetlen szituációkra, de a megkérdezettek 85%-a retteg például attól, hogy gyermeke az utcán hisztizni kezd. 59%-uk fél tömeg előtt beszélni és 46%-uk nem szívesen táncol nyilvános helyen. Ez a két szituáció vetekszik az ejtőernyőzéssel, amelyet a válaszadók 64%-a értékelt kényelmetlen helyzetnek.

A válaszadó magyar férfiaknak saját bevallásuk szerint nem okoz gondot, ha tampont kell vásárolniuk (88%), 72%-uk kényelmesen érzi magát fürdőruhában és 68%-uk szívesen jár kondizni. Ugyanakkor 68%-uk fél a fogorvostól és 73 %-uk szerint a kopaszodás nagymértékben csökkenti komfort-érzetüket.

„A Dove büszke arra, hogy értékes párbeszédet kezdeményezett a nőkkel a valódi szépségről." – mondta a felmérés kapcsán Bárdi Éva, az Unilever Kozmetikai üzletág marketing vezetője – „Most ugyanezt tesszük a férfiakkal egy némileg könnyedebb, viccesebb témában. Igazi kaland megismerni, hogy a mai férfiak hogyan viszonyulnak önmagukhoz és mitől érzik magukat kényelmesen a bőrükben."

Dove MEN+CARE TERMÉKEK

Számos férfi kozmetikum meglehetősen durva lehet a bőrhöz, kiszáríthatja azt, amely gyakran a nem megfelelő termékhasználatból fakad. A Dove megalkotta az új, kifejezetten a férfiak számára kifejlesztett MEN+CARE termékcsaládot, amely kellemes érzést nyújt a férfiak bőrének anélkül, hogy a hatékonyságról és a felfrissülésről le kellene mondaniuk.

A Dove MEN+CARE tusfürdői MICROMOISTURETM technológián alapuló formulát tartalmaznak, amely klinikailag bizonyítottan hatékony a száraz bőr ellen.

A Dove MEN+CARE termékcsalád hatékony izzadásgátló dezodorai eredményesen lépnek fel az izzadás ellen, mégis kíméletesek a bőrhöz. Ezek a dezodorok ötvözik az izzadásgátló összetevőket az ¼ rész hidratáló technológiával, a kellemetlen érzés elkerülésének érdekében.

A végeredmény: hatékony védelem az izzadás, a kellemetlen szagok és a kényelmetlen bőrérzet ellen.

Dove MEN+CARE TERMÉKCSALÁD:
Új!
Dove MEN+CARE Tusfürdő MICROMOISTURETM TECHNOLÓGIÁVAL

A MICROMOISTURETM technológiát a Dove bőrápolási szakértői kifejezetten az új MEN+CARE tusfürdő családhoz fejlesztették ki, amely klinikailag bizonyítottan felveszi a harcot a bőr kiszáradásával.

A technológia a hidratáló cseppeket egy tiszta, frissítő gélbe zárja, melyek tusolás közben aktiválódnak a bőrön. Ezek a mikrocseppek pontosan olyan méretűek, hogy a MICROMOISTURETM formulát hatékonyan juttassák a bőr felszínére, anélkül, hogy nehéz, zsíros érzést hagynának maguk után. Könnyű leöblíteni, ez a kiváló formula frissességet és hidratálást biztosít a férfiaknak – száraz vagy kényelmetlen érzet nélkül.

A Dove MEN+CARE tusfürdő háromféle változatban kapható, melyek mindegyike MICROMOISTURETM formulát tartalmaz; klinikailag bizonyított, dermatológiailag tesztelt és ajánlott:

CLEAN COMFORT – lágy formula tiszta, üde illattal

EXTRA FRESH – hűsítő összetevővel és élénkítő illattal

DAILY PURIFYING – tisztító gyöngyökkel és hagyományos illattal

Ajánlott fogyasztói ár: 649 Ft

Új! Dove MEN+CARE Izzadásgátló Dezodorok


A Dove felismerte, hogy a férfiaknak hatékony izzadásgátló védelemre van szükségük a bőr irritációja és kiszárítása nélkül, amelyet más izzadásgátló dezodorok okozhatnak. A bőrgyógyászatilag tesztelt Dove MEN+CARE dezodor család ötvözi a hatékony izzadásgátló összetevőket – az izzadás és kellemetlen szagok elleni hatékony védelem érdekében – az ¼ rész hidratáló technológiával , amely segít megakadályozni a bőr irritációját. A Dove ¼ rész hidratáló technológia az izzadásgátló összetevőkkel ötvözve egy olyan terméket alkot, amely nemcsak hatékony védelmet nyújt az izzadással és a kellemetlen szagokkal szemben, hanem ápolja is a bőrt.

A Dove MEN+CARE izzadásgátló dezodorok három változatban kaphatóak: Izzadásgátló dezodor, Izzadásgátló golyós dezodor, Izzadásgátló stift dezodor – hogy minden férfi a legtesthezállóbbat választhassa.

Az új csomagolás ergonómiailag tervezett, lehetővé téve a könnyű és kényelmes használatot.

A Dove MEN+CARE izzadásgátló dezodor család többféle illatban kapható:

CLEAN COMFORT – egy tiszta, finom illat a mindennapi kellemes érzésért

COOL FRESH – egy élénkítő illat az egész napon át tartó frissességért

ENERGISING SPICE – egy fás, fűszeres illatkompozíció, amely egész napos védelmet nyújt

Ajánlott fogyasztói ár: 749 Ft

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük