Több mint 14,5 millió gumiabroncsot gyártott automata gépsorain 10 év alatt a Bridgestone tatabányai üzemében. A Japánon kívül Európában először Magyarországon alkalmazott, teljesen automatizált gyártástechnológiával egyszerre akár 128 különböző méretben is képes abroncsokat készíteni a vállalat. Az innovatív technológiának és képzett szakembereinek köszönhetően a cég rugalmasan tudja teljesíteni az európai és magyar autógyártók növekvő volumenű megrendeléseit.
Gazdaság
Annak a másfélmillió gépjármű-tulajdonosnak – köztük 970 ezer személyautó üzembentartójának -, aki év végi évfordulós kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással (kgfb) rendelkezik, legkésőbb március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét. Mivel a március 1-jei határidő az összegnek a biztosítóhoz való beérkezésére vonatkozik, postai csekken keddtől már senki ne próbálja rendezni az összeget. Csütörtök délelőttig az átutalás, azután zárásig az adott biztosító ügyfélszolgálati irodájában történő személyes befizetés a biztonságos opció...
A külföldi utazások idején az autók nagy hányada kihasználatlanul áll – erre a világszintű problémára ad gazdaságos, környezetbarát megoldást a magyar alapítású startup, a BeeRides. A közép-európai régió első reptéri közösségi autómegosztója a kényelmes, egyszerű autóhasználaton túl, pénzkereseti lehetőséget is nyújt az autótulajdonosoknak, és náluk az általánoshoz képest akár 70%-kal olcsóbban lehet bérelni. A vállalkozás sikeres tőkebevonással indította 2018-at: terveikhez sikerült megnyerni egy vezető német befektetőt, az innogy Innovation...
A Goodyear Dunlop büszkén jelenti be, hogy nyári és téli gumiabroncsainak széles választéka gyári szerelésként kerülhet a BMW 5-ös sorozat modelljeire.
Kiemelkedően sikeres üzleti évet zárt a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft., amely tavaly 47%-kal, 53,1 milliárd forintra növelte értékesítésének árbevételét. Az eredmények jelentős növekedésének hátterében a cég által 85 milliárd forintos beruházással megvalósított kapacitásbővítés és technológiafejlesztés áll, amelynek köszönhetően a tatabányai abroncsgyár folyamatosan és jelentősen növelte kibocsátását és az év során 3,6 millió darab abroncsra növelte gyártókapacitását.
A kopottságjelző A Michelin a közlekedés fenntartható fejlesztésén dolgozik, missziójához híven mutatja most be a PRIMACY család legújabb tagját, az új MICELIN Primacy 4 abroncsot, mely referenciaként szolgál a biztonság terén. Három éves fejlesztő munka előzte meg az új gumi piacra kerülését. Ennek eredményeként az abroncs magas teljesítményt nyújt nedves útfelületen az első használattól a jogszabályban megengedett 1.6 mm-es kopottságig egyaránt. Ezáltal megfelel az élettartam végéig tartó abroncsteljesítmény...
A mobilitás egyre nagyobb hangsúlyt kap az életünkben, aminek köszönhetően kettősség figyelhető meg a gépjárműpiacon. Az emberek egyik részének még mindig az a fontos, hogy saját gépjárművel rendelkezzen, míg a másik fele azt tartja fontosnak, hogy az aktuális igényeihez megfelelően álljon rendelkezésére gépjármű. A fenntartható közlekedés innovációi teljesen új lehetőségeket biztosítanak a jövőben számunkra, aminek kezdeti újításai már most hozzájárulnak közlekedésük megkönnyítéséhez.
Fokozatosan egyre nagyobb sebességre kapcsol a hazai használtautó-piac: a gazdát cserélt használt személyautók száma 2017-ben elérte a 688 ezret, ami 11 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az utolsó negyedév minden eddiginél erősebb forgalmat hozott, az átírások száma első alkalommal lépte át a 180 ezres szintet ebben az időszakban. A jelenlegi folyamatok alapján a 2018-as év új rekordot hozhat: a...
Az UNIQA a hivatalos biztosítója a MOL új, MOL LIMO néven induló közösségi autómegosztó szolgáltatásának. A 300 autóból álló flottához a Casco biztosítást az UNIQA szolgáltatja.
Bár világszinten a bevételek 3%-kal növekedtek tavaly, ugyanakkor a lassulás jelei már most láthatóak, mivel az autóiparban végbemenő változások az összes beszállítót érintik. A beszállítóknak az olyan gyorsuló technológiai változásokkal kell szembenézniük, mint a feltörekvőben lévő új szoftver-megoldások, amelyek megkülönböztetik majd a járművek hardver rendszereit is és így befolyásolják az értékesítést is. A vállalatoknak adaptálniuk kell az üzleti modelljeiket, hogy meg tudják ragadni a növekedési lehetőségeket.
A Michelin csoport fenntartható, folyamatosan továbbfejlesztett termékeket és szolgáltatásokat nyújt, javítja gyártási eljárásait és felülvizsgálja az általa nyújtott szolgáltatásokat. A Michelin takarékos erőforrás felhasználással törekszik arra, hogy működése kisebb környezeti és társadalmi hatással legyen. A cég filozófiájának egyik legfontosabb eleme, hogy az elsőtől az utolsó kilométerig kitűnően teljesítő, magas minőséget képviselő termékeket gyártson.
