A nehéz gazdasági helyzetben a gyártók és a kereskedők számára is különösen fontos szempont a költséghatékonyság. Az eszközlokalizáció, -követés és -nyilvántartás egyik leghatékonyabb módja az RFID (Radio Frequency IDentification), vagyis automatikus azonosításhoz és adatközléshez használt rádiófrekvenciás technológia alkalmazása. A Zebra Technologies új nyomtatói és egyedi vonalkódnyomtatási megoldásai mellett technológiai tanácsadással is segít abban, hogy partnerei minél több pénzt tudjanak megtakarítani.

 

A nehéz gazdasági helyzetben a gyártók és a kereskedők számára is különösen fontos szempont a költséghatékonyság. Az eszközlokalizáció, -követés és -nyilvántartás egyik leghatékonyabb módja az RFID (Radio Frequency IDentification), vagyis automatikus azonosításhoz és adatközléshez használt rádiófrekvenciás technológia alkalmazása. A Zebra Technologies új nyomtatói és egyedi vonalkódnyomtatási megoldásai mellett technológiai tanácsadással is segít abban, hogy partnerei minél több pénzt tudjanak megtakarítani.

A Zebra Technologies csapata olyan fejlesztések sorozatát jelentette be, amelyekkel vásárlói a nehéz gazdasági helyzetben is a lehető legjobban ki tudják használni az RFID technológiát. A Zebra vonalkód-, RFID és RTLS (Real Time Locating System – valós idejű helyazonosító rendszeren alapuló) technológiát alkalmazó termékei lehetővé teszik az eszközök és az emberek pontos, kényelmes követését és helymeghatározását.

A Zebra két új nyomtatója, az RZ400 és az RZ600 az egész világon segítheti a gyártók és a kiskereskedelmi láncok költséghatékony működését. Ezek a nyomtatók a biztonságos, 802.11/g vezeték nélküli szabvány szerint működnek, külön szabályozható hatósugarakkal, ami fokozott felhasználói szabadságot biztosít..

A Zebra most még nagyobb árkedvezményt ajánl kiemelt partnereinek a PartnersFirst program keretében. A PartnersFirst programhoz mostantól minimum bevételi megkötés nélkül lehet csatlakozni. Azért döntött így a Zebra, hogy a recesszió idején is segítse a viszonteladókat a technológia értékesítésében és nyereségük növelésében.

Halász Árpád, a Zebra dél- és kelet-európai értékesítési igazgatója elmondta, a Zebra  partnerhálózata a megoldások széles körét kínálja a felhasználóknak: „Partnereink tudják, hogy az ügyfeleknek mikor van szükségük az RFID rendszerre, és mikor kell más típusú automatikus azonosító megoldásokat ajánlani."

Halász Árpád szerint még a jelenlegi helyzetben is érdemes beruházni ebbe a technológiába. „Az eddigieknél nagyobb szükségük van a cégeknek arra, hogy pontosan és költséghatékonyan tudják nyomon követni eszközeiket, hogy biztosak lehessenek raktáraik kihasználtságában és abban, hogy beszerzési hálózatuk nem pazarolja a pénzt – mondja az értékesítési igazgató. – Nem mindig az RFID a megoldás, de a technológia megismertetésével segíthetünk ügyfeleinknek eldönteni, erre van-e szükségük."

http://www.zebra.com/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük