Korszerűsítés és a számítástechnikai infrastruktúra karbantartása miatt rövid időre bezárnak a FŐGÁZ ügyfélszolgálati irodái, és az online, valamint a telefonos ügyintézésre is rövidebb idő áll rendelkezésre. A 2010. október 29. 17 órától november 4. reggel 8 óráig várható korlátozás eltérő mértékben érinti az ügyfélszolgálati tevékenységet, a legtöbb iroda két napra zár be. A FŐGÁZ a fogyasztók szíves türelmét és megértését kéri.

 

Korszerűsítés és a számítástechnikai infrastruktúra karbantartása miatt rövid időre bezárnak a FŐGÁZ ügyfélszolgálati irodái, és az online, valamint a telefonos ügyintézésre is rövidebb idő áll rendelkezésre. A 2010. október 29. 17 órától november 4. reggel 8 óráig várható korlátozás eltérő mértékben érinti az ügyfélszolgálati tevékenységet, a legtöbb iroda két napra zár be. A FŐGÁZ a fogyasztók szíves türelmét és megértését kéri.

Az időszakos ügyfélszolgálati zárás a következő irodákat és szolgáltatásokat érinti:

  • A telefonos és online ügyfélszolgálat október 29., péntek 17.00 órától november 4., csütörtök reggel 8.00 óráig nem elérhető.
  • Három budapesti irodánk október 29-én, pénteken a megszokottnál egy órával korábban, 17.00 órakor zár. November 2-án, kedden és 3-án, szerdán mindhárom iroda zárva tart. Az érintett irodák:
    • Dél-Pesti Ügyfélszolgálati Iroda – 1191 Budapest, Üllői út 201. (Europark)
    • Észak-Budai Ügyfélszolgálati Iroda – 1011 Budapest, Batthyány tér 5-6. (Vásárcsarnok)
    • Kelet-Pesti Ügyfélszolgálati Iroda – 1106 Budapest, Örs vezér tere 25. (Árkád)
  • A másik három budapesti iroda kizárólag november 2-án és 3-án, kedden-szerdán tart zárva. Ezek az alábbiak:
    • Központi Ügyfélszolgálati Iroda – 1081 Budapest, Fiumei út 9-11.
    • Észak-Pesti Ügyfélszolgálati Iroda – 1139 Budapest, Béke tér 9.
    • Dél-Budai Ügyfélszolgálati Iroda – 1117 Budapest, Fehérvári út 17.
  • Pest megyei irodáink közül csak az ÉMÁSZ-szal közös Nagykátai Ügyfélszolgálati Irodát érinti a zárás: november 3-án, szerdán nem fogadja a FŐGÁZ ügyfeleit. Az ÉMÁSZ ügyfélszolgálata ebben az időben is zavartalanul üzemel.

Október 29. és november 4. között a gázszivárgás- és hibabejelentés a 06 1 477 1333-as telefonszámon továbbra is zavartalanul működik!

Irodáink és ügyfélszolgálati szolgáltatásaink 2010. november 4., csütörtök reggeltől a megszokott nyitvatartási időben állnak ügyfeleink rendelkezésére.

A korszerűsítési és karbantartási munkák elvégzése nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a FŐGÁZ több mint 800 ezer ügyfele a későbbiekben is színvonalas kiszolgálásban részesüljön. Mindent elkövettünk annak érdekében, hogy a számítástechnikai rendszer műszaki felülvizsgálata a lehető legkevesebb időt vegye igénybe, és az ügyfelek kiszolgálása gördülékenyen folytatódhasson. Köszönjük ügyfeleink megértését!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük