Avaya VideophoneAvaya VideophoneA Canalys elemző cég legújabb független jelentése alapján az Avaya a kisvállalatok – 100 fő alatti vállalatok – számára tervezett kommunikációs megoldások első számú szállítója Észak-Amerikában és Európában egyaránt.

 

 

Avaya VideophoneAvaya VideophoneA Canalys elemző cég legújabb független jelentése alapján az Avaya a kisvállalatok – 100 fő alatti vállalatok – számára tervezett kommunikációs megoldások első számú szállítója Észak-Amerikában és Európában egyaránt.

 

 A Canalys[1] egységes kommunikációt vizsgáló jelentéséből kiderül, hogy 2007-ben a fő irány a kis vállalatok felé mozdult. Az elemző cég kifejezetten a piacvezető technológiai gyártók számára értékes piaci adatok és elemzések szállítására valamint tanácsadásra szakosodott. „A jelentés világosan kimutatja, hogy az Avaya a kiemelten fontos és gyorsan növekvő kisvállalati piacon vezető szerepet tölt be." – mondta Geoffrey Baird alelnök, az Avaya kis- közepes rendszerek divíziójának vezérigazgatója. „Úgy tapasztaltuk, hogy a kisvállalatoknak is szükségük van ezekre a kommunikációs képességekre, mivel ezáltal olyan problémákat oldhatnak meg, mint a termelékenység fejlesztése és a versenyben maradás nagyobb márkákkal vagy más helyi vállalatokkal szemben. Az Avaya ezeket a képességeket biztosítja, sőt viszonteladóinkkal nagyon szorosan együtt dolgozunk azon, hogy ezek a szolgáltatások a kisvállalatok részére világszerte elérhetők legyenek."

            Mára az Avaya IP Office-t több mint négymillió felhasználó használja világszerte. Az IP Office az Avaya kisvállalatok számára tervezett egységes kommunikációs alkalmazásának a platformja. Az Avaya márciusban mutatta be egységes kommunikációs alkalmazásait a VoiceCon konferencián. Az alkalmazások segítségével a vállalatok fejleszthetik hatékonyságukat és gyorsaságukat, mivel képesek az azonnali válaszadásra, mobilitásra és az üzlet folytonosságának biztosítására megfizethető áron.

            Matthew Ball, a Canalys elemzője szerint az egységes kommunikáció jelentősen csökkentheti a kisvállalatok költségeit, miközben drámaian megnöveli termelékenységüket. „Ezek olyan előnyök, amelyekre minden kisvállalatnak szüksége van működésének bármilyen szakaszában. Ezen előnyök különösen kritikusak azonban az olyan kihívásokkal teli gazdasági időszakban, mint amelyet a vállalatoknak napjainkban kell átélniük." – mondta Matthew Ball. „A megfizethető és üzlet-kritikus megoldásokhoz a hozzáférés rendkívül értékes befektetés nem csak a kisvállalatok, de a piacot kiszolgáló viszonteladók számára is.„

„2007 júliusától alkalmazzuk az Avaya kontaktcenter technológiáját. A kezdetekkor az Avaya szoftvere, az Avaya Communication Manager 4.0 a telemarketing üzletágban működő 46 munkaállomást működtette. A fejlesztésből következő eredmények már néhány hónap után jelentkeztek, ezért ez év elejétől tovább fejlesztettük a technológiánkat,  és most már nem csak a kontaktcentert hanem a külön telephelyen üzemelő irodai telefonszolgáltatásokat is az Avaya rendszerén keresztül használjuk. Köszönhetően az Avaya megoldásainak észrevehetően csökkentek a költségeink, mérhetővé váltak az eredmények, és az ügyfeleink elégedettsége is tovább erősödött.„ – mondta el tapasztalatait Berkovits Imre, a Max&Future ügyvezető igazgatója.

A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 2006-ban építette ki új kommunikációs rendszerét, hogy költséghatékonyabban szolgálhassa ki magyar és szlovák ügyfeleit. „A megoldás alapját, a telefonalközponti és call center funkciók döntő részét az Avaya IP Office megoldása biztosítja számunkra, az új kommunikációs rendszert az Algotech tervezte és implementálta." – nyilatkozta Oreskó György, a GLS vevőszolgálat vezetője. „Olyan megoldást kerestünk, ami megfelelt vállalatunk előzetes elvárásainak, mint például a csoportképzési lehetőségek, IVR, hangrögzítés, statikus és dinamikus riportok, supervisor funkciók és a statisztikák.  Az új rendszer minőségi változást hozott vevőszolgálati hatékonyságunk és eredményességünk mérésében és már az első hónapban bizonyította, hogy hasznos befektetés volt. A budapesti vevőszolgálat egy hónap alatt több mint 21 ezer hívást fogadott, a beérkező hívások 97 %-át tudta kezelni, a fogadott hívások 90 %-ára pedig 20 másodpercen belül válaszolt.


[1] Worldwide Unified Communications Call Control Market Q4 2007, March 2008)