www.emgmedia.huwww.emgmedia.hu

Az Est Media Group (EMG) által képviselt ingyenes programmagazinok, a Pesti Est és az EXIT Magazin, a legfrissebb Ipsos/GfK Nemzeti Médiaanalízis olvasottsági felmérés eredményeinek tanúsága szerint, ismét jelentősen növelni tudták olvasótáborukat.

  www.emgmedia.huwww.emgmedia.hu

Az Est Media Group (EMG) által képviselt ingyenes programmagazinok, a Pesti Est és az EXIT Magazin, a legfrissebb Ipsos/GfK Nemzeti Médiaanalízis olvasottsági felmérés eredményeinek tanúsága szerint, ismét jelentősen növelni tudták olvasótáborukat.

A Pesti Est tavaly nyári megújítása tartós eredményeket hozott, hiszen a lap olvasóinak száma az elmúlt fél év adatait vizsgálva 20,3 %-kal nőtt az azt megelőző félév eredményeihez képest.

A legfrissebb adatok tanúsága szerint, az idén áprilisban tulajdonosváltáson átesett, így már az EMG által gondozott EXIT magazin is „jó kezekbe került", hiszen az elmúlt félév adatait összevetve az azt megelőző félév adataival, 25,5%-os kiugró növekedést láthatunk az olvasószám alakulásában!

Mindez azért is tekinthető óriási sikernek, mert a teljes mért sajtópiac olvasottsága ugyanebben az időszakban, még ha kis mértékben is, de csökkent (minden, az Ipsos/GfK olvasottsági kutatásba bevont lap adatait alapul véve).

Azaz a Pesti Est és az EXIT magazin húsz százalék feletti olvasottság-növekedése igazolja azt a tézist, miszerint az ingyenes lapok tartósan pozitív eredményeket mutatnak, és ezzel a sajtópiac jövőjének meghatározó szereplői!  

A legfrissebb mérés szerint a Pesti Est – Est Lapok – EXIT „trió", egy egyébként másképpen nehezen elérhető célcsoportban (15-39 éves korosztály), 583 000 fős olvasottsággal rendelkezik, amit jól egészít ki az est.hu a maga közel heti 100ezer látogatójával.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük