Európa vezető internetes tartalomterjesztő cége, a goviral kizárólagos magyarországi képviselettel bízta meg a Vireo Services Kft.-t. A cég  2010. szeptemberével megkezdte a magyar piacon egyedülálló videó terjesztési szolgáltatás értékesítését a márkatulajdonosok és a potenciális médiapartnerek felé egyaránt.

 

Európa vezető internetes tartalomterjesztő cége, a goviral kizárólagos magyarországi képviselettel bízta meg a Vireo Services Kft.-t. A cég  2010. szeptemberével megkezdte a magyar piacon egyedülálló videó terjesztési szolgáltatás értékesítését a márkatulajdonosok és a potenciális médiapartnerek felé egyaránt.

A 2005-ben Dániában alakult cég az interneten történő videó fogyasztás trendjét meglovagolva márkázott videótartalmakat terjeszt különleges videólejátszóin keresztül, melyet prémium és long-tail publisherek ezrei építenek be saját oldalaikba. A privát tulajdonban lévő goviral mára a világ egyik vezető tartalomterjesztőjévé vált és több mint 90 országban futtat kampányokat. A cég saját irodával rendelkezik Londonban, Párizsban, Koppenhágában és Münchenben, valamint a magyar megállapodáshoz hasonló módon képviselettel bír Moszkvában, Tokióban és Milánóban. Ügyfelei között olyan nevek szerepelnek, mint a Vodafone, P&G, Nestlé, Unilever, Coca-Cola, Nokia, T-Mobile, Nissan, Nike vagy az Európai Unió.

A magyar képviselet vezetőjeként Erdész Anita elmondta, hogy a videó mindig is az egyik legfontosabb márkaépítési eszköz volt, hiszen audiovizuális erejénél fogva képes történeteket elmesélni és megragadni a néző figyelmét, érzelmeit. A folyamatosan fejlődő digitális világban sincs ez másképpen, a technológia csak hozzáad a videó márkaépítési erejéhez, hisz azt a televízióhoz képest, bevonódást segítő, interaktív megoldásokkal gazdagítja, megosztási funkcióin keresztül a neten pedig szinte bárhová eljuttathatja. Erdész Anita kiemelte, hogy a lejátszó által elérhetővé váló, a user által elindított, szabadon választott tartalomfogyasztás komoly változást hozhat a jelenleg a PUSH típusú eszközök felé eltolódott online médiamixekben. A szakember szerint a digitális kommunikáció jövője egyértelműen a fogyasztók számára releváns, szórakoztató vagy érdekes, PULL módon és  erősebb bevonódással fogyasztott tartalmakban rejlik.  Hasonlóan a fejlettebb online piacokon végbement változásokhoz, a goviral ezen szemléletváltás egyik katalizátora kíván lenni Magyarországon is.   

Budapesti képviseletén keresztül a goviral immár a magyarországi hirdetők számára is kínálja garantált nézettséget biztosító, pay-per-view árazású, teljesen automatizált terjesztési szolgáltatását, mely nemcsak vírusvideók, de egyéb – akár 10 perces – márkázott videó tartalmak fogyasztókhoz való eljuttatását is lehetővé teszi. A Goviral videóterjesztési szolgáltatása új lehetőséget nyújt arra, hogy a márkatulajdonosok megerősítsék vagy akár kiváltsák tv-kampányaikat, vagy akár aktiválják azon szponzorációs, CSR, edukációs illetve webizód jellegű videós tartalmaikat, melyeket eddig nem tudtak eljuttatni célcsoportjaik felé.

A cég a magyar fogyasztók célzott elérését magyar és nemzetközi oldalak mixén keresztül biztosítja, tematikus és IP-targettel. Mint Erdész Anita elmondta, a hirdetők és ügynökségek felé történő üzletépítés mellett kiemelkedő jelentőséggel bír a magyar publisherek beszervezése. A cég direktben tárgyal számos jelentős médiatulajdonossal, de várja kisebb site-ok, blogok csatlakozását is a goviral automatizált rendszeréhez, mely az átlagosnál jóval magasabb klikkrátának köszönhetően, megjelenés-alapon számítva nagyobb bevételt biztosíthat a micropublishereknek, mint a többi befűzött szöveges vagy banner alapú hirdetési rendszer.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük