www.menjunkenni.huwww.menjunkenni.hu Idén minden eddiginél több, rekordszámú, 1294 vendéglátóhely csatlakozott a Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett Torkos Csütörtök akcióhoz. A Társaság egészen február 24. 12:00-ig fogadta a vendéglátóhelyek jelentkezését. Az érdeklődők a www.menjunkenni.hu honlapon összegyűjtött, az akcióhoz csatlakozott vendéglátóhelyek listájából választhatják ki, hol fognak torkoskodni február 26-án.

www.menjunkenni.huwww.menjunkenni.hu Idén minden eddiginél több, rekordszámú, 1294 vendéglátóhely csatlakozott a Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett Torkos Csütörtök akcióhoz. A Társaság egészen február 24. 12:00-ig fogadta a vendéglátóhelyek jelentkezését. Az érdeklődők a www.menjunkenni.hu honlapon összegyűjtött, az akcióhoz csatlakozott vendéglátóhelyek listájából választhatják ki, hol fognak torkoskodni február 26-án.

Mint arról korábban beszámoltunk, a Magyar Turizmus Zrt. 2009-ben, a Kulturális Turizmus Évében is megrendezi az immár hagyománnyá vált Torkos Csütörtök akciót, amely a néphagyományon alapuló, a Hamvazószerdát követő napon, 2009-ben február 26-ára esik.

Az akció keretében a csatlakozott vendéglátóhelyek február 26-án, egész nap 50%-os kedvezményt biztosítanak 'a la carte' kínálatukból. A tavalyihoz hasonlóan pedig idén is lesz lehetőség fél áron torkoskodni az Utasellátó étkezőkocsikban a MÁV-START Zrt. jóvoltából.

A plusz kilók miatt idén sem kell aggódniuk a torkoskodó vendégeknek, mivel szintén a tavalyi sikerre való tekintettel, a budapesti GILDA MAX mozgásközpontok kezdeményezésére, 2009-ben is lesz Mozgós Péntek akció. Az akció keretében február 27-én fitnesz-, kondi- és wellness-termek, mozgásközpontok, uszodák, sportlétesítmények, szállodák sport-, wellness-, spa- és egészségközpontjai a napi belépő árából 50% kedvezményt biztosítanak az előző napon torkoskodó vendégeknek.

A Torkos Csütörtök akció kiválóan illeszkedik a Kulturális Turizmus Évéhez, hiszen a kampányév öt fő termékcsoportjának egyike a bor és gasztronómia. Magyar Turizmus Zrt. által készített kutatásból kiderül, hogy az akció kedvelt a vendégek körében, és jó eszköz a magyar vendéglátás népszerűsítésére. Évről évre egyre több étterem vesz részt az akcióban, 2006 óta több mint duplájára nőtt a csatlakozó éttermek száma (2006: 499, 2007: 683, 2008: 1060, 2009: 1294)

Annak érdekében, hogy a Torkos Csütörtök akció még sikeresebben tölthesse be küldetését, a Magyar Turizmus Zrt. még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a szabályok betartásának ellenőrzésére a vendégek és a vendéglátók érdekeit egyaránt szolgálva.

Az elmúlt évek tapasztalatait figyelembe véve ezért az MT Zrt. szigorította az akcióhoz való csatlakozás feltételeit is- ennek fényében különösen jelentős a csatlakozók számának ilyen nagymértékű növekedése.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük