A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola a hazai felsőoktatási intézmények közül elsőként indított több közösségi csatornára kiterjedő, integrált kommunikációt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neoval közösen dolgozta ki.

 

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola a hazai felsőoktatási intézmények közül elsőként indított több közösségi csatornára kiterjedő, integrált kommunikációt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neoval közösen dolgozta ki.

A BKF a közösségépítésben talán legaktívabb célcsoportra, a 17-21 éves korosztályra fókuszálja első negyedéves közösségi médiás tevékenységét. Az intézmény konkrét marketing célokat rendelt az aktivitások mögé, és a február 15-ig tartó jelentkezési időszakban minél szélesebb érdeklődői körhöz szeretné eljuttatni a jelentkezési sorrend eldöntéséhez fontos felvételi információkat.

A hosszú távra tervezett közösségi jelenlét bázisa a BKF hivatalos Facebook oldala (www.facebook.com/BKFBudapest), amelyet két Twitter csatorna és egy YouTube csatorna egészít ki. A Twitteren az intézmény hivatalos tájékoztatásai mellett (@BKFBudapest a www.twitter.com/BKFBudapest) dr. Vass László rektor személyesen is bekapcsolódik az informálásba. Őt a @BKF_rektor (www.twitter.com/BKF_rektor) címen követhetik az érdeklődők.

„A Rektor Úr a Facebook korai időszakától igen aktív résztvevője volt az akkor még önszerveződő BKF-es közösségnek, így nem állt tőle távol, hogy személyesen, egy újabb online csatornán is közreműködjön az intézmény kommunikációjában. Ráadásul a diákok is közelebb érzik magukhoz az iskolát, ha lehetőségük van közvetlen kapcsolatot teremteni az intézmény vezetőségével" – mutatott rá az előnyökre dr. Tóth Ágnes, a BKF marketing igazgatója.

A különböző csatornák összefogásával az intézménynek lehetősége nyílik hivatalos és ellenőrzött információk eljuttatására azokhoz a fiatalokhoz, akik amúgy is a neten tájékozódnak. A tények mellett természetesen a hitelesség erősítésében is sokat segít a személyes kapcsolat, ezért a BKF jelenlegi és volt hallgatóinak bekapcsolódására is számít.

„A BKF olyan szakértő partnert keresett, aki jelentős tapasztalattal rendelkezik a fiatalok online kommunikációs szokásaiban, így képes összehangolni, és mérhetővé tenni az intézmény rendelkezésére álló digitális eszközöket, ezért esett a választásunk a közösségépítésben járatos neo-ra" – indokolta az ügynökségválasztást dr. Tóth Ágnes.

A Neo Interactive felkérés alapján dolgozta ki a BKF közösségi média stratégiáját és a téli kampányidőszakra vonatkozó taktikai javaslatait. A partnerség a közösségi média marketing (SMM) megoldásokon túl keresőmarketing (SEM), keresőoptimalizálási (SEO) tanácsadással és online kampánymenedzsmenttel is kiegészül.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük