Megduplázta utasainak számát a Triplanet Utazási Iroda, miközben létrehozta az első igazi hazai webkettes utazó-közösséget. A „dynamic packaging" technológiával dolgozó online utazási iroda Triplanet Club néven működteti a személyes utazói élmények alapján szerveződő közösséget. A felhasználói tartalmakra épülő klubban az utazók egymást segítik a legjobb élményeket megtalálni európai utazásaik során.

 

Megduplázta utasainak számát a Triplanet Utazási Iroda, miközben létrehozta az első igazi hazai webkettes utazó-közösséget. A „dynamic packaging" technológiával dolgozó online utazási iroda Triplanet Club néven működteti a személyes utazói élmények alapján szerveződő közösséget. A felhasználói tartalmakra épülő klubban az utazók egymást segítik a legjobb élményeket megtalálni európai utazásaik során.

Tavaly év végén nyitotta meg kapuit a Triplanet Club, és máris több száz utazó csatlakozott hozzá. Személyes élményeikkel segítik egymást abban, hogy minél többen átélhessék a legérdekesebb, -finomabb, -hangulatosabb, -izgalmasabb, -nagyobb élményeket.

A Triplanet Club a webkettes követelmények szerint kialakított felhasználói felület mellett kedvezményeket is kínál a tagoknak, amelyeket a klubpartnereknél vehetnek igénybe, kártyájuk felmutatásával. A klubpartnerek között máris közel harminc budapesti és vidéki vendéglátóhely, fitness-terem szerepel, de a Riverride kétéltű fedélzetén szintén kedvezményesen csobbanhatnak a Dunába a Triplanet klubtagok.

Utazói klubjával és a felbecsülhetetlen értékű személyes információ-tömeggel a Triplanetnek elsősorban az a célja, hogy tippeket, tanácsokat, leírásokat, személyes utazói élményeket is közvetítsen, amellett, hogy egy praktikus online eszközt ad azok kezébe, akik utazásaikat a weben szervezik.

A felhasználók által generált élményeket tag-ekkel és különböző értékelési lehetőségekkel ellátva bocsájtja rendelkezésre, hogy az európai városokba való utazás előtt minél hatékonyabban kereshessenek a klubtagok az élmények között.

A klub partnerei kizárólag a Triplanet klubtagok számára biztosítják a kedvezményeket, közöttük olyan intézményekkel, mint a Spoon Café, az Abszint Étterem, a Paulaner Sörház, a Vörös Oroszlán Teaház, vagy akár a győri Dunapart Rezidencia Spa és Fittness.

Az online utazási piac meghatározó szereplője, a Triplanet Utazási Szolgáltató Kft. 2009. év végi adatai szerint közel 100%-os forgalomnövekedést ért el az előző évhez képest, a gazdasági válság ellenére is. Mindeközben nemcsak meglévő szolgáltatásait fejlesztette: az európai hétvégék mellett 2010. februártól más típusú utakat, nyaralásokat és körutazásokat is kínál utasainak.

Azt, hogy a Triplanet a válság ellenére is stabilan tartotta növekedési ütemét, a kereslet növekedésével magyarázza a cégvezető. „A hazai utazóközönség részéről aránylag új igény, hogy olcsó és minőségi európai hétvégéket szervezhessenek maguknak az interneten. Erre épít és ettől növekszik a Triplanet." – mondta el Bánki Róbert ügyvezető igazgató.

Az elmúlt évben egyébként az európai utazás-értékesítési piacon kizárólag az online szegmens tartotta meg növekedését, minden más területen csökkentek az értékesítési adatok.

Azt, hogy a Triplanet megduplázta utasainak számát, a Gullivers Travel Associates (GTA by Travelport) vezetője is elismerősen kommentálta. „A Triplanet létrehozóinak két évvel ezelőtti víziója valóra vált. Ma már több hasonló utazási szolgáltató igyekszik megvalósítani ugyanezt a modellt, ami jól mutatja a magyar piac dinamikus változását." – mondta Ricardo Silva, a Magyarországon évente milliárdos nagyságrendű forgalmat bonyolító, londoni székhelyű szállásfoglalási rendszer, a GTA üzletfejlesztési igazgatója.

 

http://www.triplanet.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük