Külföldi partnervállalata mintájára tender helyett, a Magyarországon ritka chemistry meetingek alapján választotta ki új stratégiai kommunikációs partnerét a Lidl. Az egymásra hangolódó találkozókat követően a Lidl a Carbon Groupot találta a leginkább megfelelőnek arra, hogy 2012-es új imázskommunikációs kampányát megtervezze és levezényelje.

 

Külföldi partnervállalata mintájára tender helyett, a Magyarországon ritka chemistry meetingek alapján választotta ki új stratégiai kommunikációs partnerét a Lidl. Az egymásra hangolódó találkozókat követően a Lidl a Carbon Groupot találta a leginkább megfelelőnek arra, hogy 2012-es új imázskommunikációs kampányát megtervezze és levezényelje.

 

Mivel a fogyasztói kutatások rámutattak: a Lidlnek egyértelműbben meg kell mutatnia, hogy a belistázott termékválasztékában egyre több a magyar áru (főként sajátmárkás és nem márkatermékként), az idei új kampányban ez lett a kommunikáció központi gondolata.

 

Ennek a gondolatnak az esszenciája az Értéket őrzünk kampányszlogenben öltött testet. A kampány során a fogyasztók 4 kiemelt termékkategória – hús, gyümölcs, bor, pékáru-  útját követhetik végig, a kosárba kerülésig.

 

A kampány hitelességét alátámasztandó, a Lidl beszállítói és bolti dolgozói arcukat és nevüket adták a kreatív anyaghoz. A jelentkező dolgozók klasszikus castingfolyamat során nyerték el a szereplés lehetőségét.

 

A reklámfilmeket Alex Nemetz rendezte, a fotókat Kaiser Ottó készítette.

 

KISFILM

http://youtu.be/6jqYcrDBOXo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük