www.etarget.huwww.etarget.hu

 Közép-Európa egyik legnagyobb célzott online reklámértékesítője, az Etarget tovább erősíti pozícióját a magyar piacon.

 

 www.etarget.huwww.etarget.hu

 Közép-Európa egyik legnagyobb célzott online reklámértékesítője, az Etarget tovább erősíti pozícióját a magyar piacon.

 

 2008. január első hetében csatlakozott hirdetési rendszeréhez Magyarország legolvasottabb hírportálja az [origo], illetve a leglátogatottabb magyar oldal, az iWiW is. Az együttműködéssel a vállalat a pay-per-click (PPC – kattintás-alapú) hirdetési piac vezető szereplőjévé vált, hiszen ezzel a lépéssel a Sanoma és Index oldalai mellett már minden nagyobb hálózaton megjelennek az Etarget hirdetései.

A hazai hirdetési hálózatok közül az Etarget nagyot lépett előre 2004-es magyarországi piacra lépése óta, és mára a piac vezető szereplőjévé vált. Az [orgio]-val való együttműködés kiváló lehetőség a hirdetők számára, hogy a hirdetési rendszeren keresztül újabb vásárlókat szerezzenek, hiszen ez jelenleg Magyarország legolvasottabb hírportálja több mint 1.000.000* heti látogatószámmal. A megállapodás értelmében az [origo]-n tartalmilag célzott hirdetések jelennek meg, míg a Freemail-en és az iWiW-en általános linkek.

„Az Etarget hirdetési lehetőségei gyakorlatilag korlátlanok, határait csak az Internet és az információ nagysága szabja meg. Rendszerünk felhasználói az egyik leghatékonyabb hirdetési formát kapják tőlünk, mely célzott közönségnek szól, pontosan mérhető, kedvező árú és tartalmilag összehangolható." – nyilatkozta Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi vezetője.

Az Etarget legnagyobb előnye, hogy tartalmilag releváns hirdetéseket jelenít meg. A hirdetésekkel a felhasználó akkor találkozik, amikor éppen az adott témára keres rá, vagy azzal kapcsolatos cikket olvas. A hirdetés folyamata rendkívül gyors és rugalmas, a hirdetők szinte másodpercek leforgása alatt, az asztaluk mellől indíthatják el, és módosíthatják menet közben online kampányukat.

Partnereink és hirdetőink növekvő számának, valamint a közelmúlt jelentős befektetéseinek és fejlesztéseinek köszönhetően az Etarget jelenleg akár napi 70 millió célzott, internetes reklámüzenet kiszolgálására is képes partner-portállapjain" – nyilatkozta Kálmán Tamás.

*Forrás: Median, Webaudit

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük