www.citibank.huwww.citibank.hu

 A Citibank Európa, Közel-Kelet és Afrika régiója nyerte a MasterCard Worldwide „Hosszú távú eredményekért" díját a közös márkajelzésű hitelkártyák területén. A Máltában rendezett 9. Éves MasterCard Európai Hűségprogram és Közös Márkajelzésű Hitelkártya konferencián a zsűri a Citibank sikereit ismerte el ezzel a díjjal a közös márkajelzésű hitelkártyák fejlesztése terén, különösen azt az erős portfoliót, amit az egész ágazaton belül a légitársaságokkal alakított ki.

 www.citibank.huwww.citibank.hu

 A Citibank Európa, Közel-Kelet és Afrika régiója nyerte a MasterCard Worldwide „Hosszú távú eredményekért" díját a közös márkajelzésű hitelkártyák területén. A Máltában rendezett 9. Éves MasterCard Európai Hűségprogram és Közös Márkajelzésű Hitelkártya konferencián a zsűri a Citibank sikereit ismerte el ezzel a díjjal a közös márkajelzésű hitelkártyák fejlesztése terén, különösen azt az erős portfoliót, amit az egész ágazaton belül a légitársaságokkal alakított ki.

A közös márkajelzésű hitelkártyák fontos szerepet játszanak a Citi kártyastratégiájában, hiszen újonnan kibocsátott kártyái közül több mint 60 százalék különféle partnerkapcsolatokon alapszik. A Citinek globálisan kétszáznál is több partnere van, és ezek közül több mint ötven globális és európai piacvezető márkanév az Európa, Közel-Kelet és Afrika régióban (régió).

Kahina Van Dyke, a Citi régiós hitelkártya üzletágának termék- és üzletfejlesztési vezetője a díj átvételekor elmondta, hogy a Citi különös hangsúlyt fektet a hitelkártya üzletág fejlesztésére a régióban. „Megbízható partnerkapcsolataink a régióban mindenütt a növekedésünk alapját képezik, hiszen azon dolgozunk, hogy partnereinknek igazi értéket kínáljunk. Ügyfeleink pedig azért választják a Citibank-hitelkártyát, mert az igényeiknek megfelelő terméket kínáljuk nekik."

A Citi jelenleg szinte mindegyik régiós országban kínál közös márkajelzésű hitelkártyákat, ahol jelen van, a skandináv országoktól Egyiptomig, az Egyesült Királyságtól Oroszországig. Olyan piacvezető partnerekkel dolgozik együtt, mint a Vodafone, az O2, a T-Mobile, a BP, a Shell, a Lufthansa, a Malév, a bmibaby és az easyJet. A Citibank régiós kártyaüzletága tartós kapcsolatot épített ki számos iparág jelentős képviselőivel, és szorosak a kapcsolatai fontos kiskereskedelmi, reptéri és vámmentes bolthálózatokkal, amelyek kényelmes vásárlást és a kártyákhoz kapcsolódó pontbeváltást vagy pénzvisszatérítést tesznek lehetővé.

A MasterCard zsűrije elismerte, hogy a Citi iparági partnereivel közösen olyan programokat fejlesztett ki és vezetett be, melyek révén a márkahűség építésének, valamint az ügyfelek igényeit szolgáló különböző hűségprogramok és hatékony csatornák kiépítésének szakértőjévé vált.

Az elismerést a Citibank magyarországi partnerei is megerősítették. Leonov Péter, a Malév Zrt. vezérigazgatója elmondta: „A Malév és a Citibank két éve vezette be a magyar piacon akkor még egyedülálló Malév-Citibank közös márkajelzésű hitelkártyát, amit a légitársaság részéről a Malév Duna Club törzsutasprogram megújult üzletpolitikája alapozott meg. A Citibankkal való közös megjelenés előnyösnek bizonyult utasaink és légitársaságunk számára egyaránt, vagyis elmondható, hogy a Malév-Citibank közös márkajelzésű hitelkártya egy tipikusan „win-win-win" termék, valamennyi közreműködő fél, de köztük is elsősorban a Malév-utasok tekintetében." 

Erényi Balázs, a Shell Csehország, Szlovákia, Bulgária és Magyarország kiskereskedelmi üzletág igazgatója szerint: „Kapcsolatunk a Citibankkal rendkívül fontos számunkra, hiszen egy olyan, a lakossági pénzügyi szolgáltatásokban globális vezetővel való együttműködést jelent, akinek szakértelme a hitelkártyák terén, valamint ügyfélkezelése és megbízhatósága a világ már több mint 50 országában bizonyított. Az emberek szeretik az autózás szabadságát, és mivel tudjuk, hogy az üzemanyag jelentős részét teszi ki a havi költségeknek, ezért fejlesztettük ki a Shell MasterCard a Citibanktól kártyát, hogy visszatérő vásárlóinknak kedvezőbb üzemanyag vásárlási lehetőséget biztosítsunk."

Batara Sianturi, a Citibank Zrt. elnök-vezérigazgatója a díj elnyerése kapcsán megjegyezte: „Mint a hazai hitelkártyapiac úttörői a tíz évvel ezelőtt bevezetett első hazai valódi hitelkártyával, nagyon büszkék vagyunk, hogy azóta is folyamatosan vezető szerepet töltünk be az innováció terén, így ezáltal mi is hozzájárultunk ahhoz, hogy a Citi elnyerje a MasterCard nagy presztízsű „Hosszú távú eredményekért" díját az Európa, Közel-Kelet és Afrika régióban."

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük