Május végéig lehet pályázni a T-Mobile szélessávú mobilinternet-szolgáltatás témakörét feldolgozó reklámfilmes versenyén. Az  újszerű, egyedi ötleteken alapuló alkotások készítésére ösztönző pályázat nagy érdeklődést hozott, május közepéig közel másfélszáz reklám érkezett.

Május végéig lehet pályázni a T-Mobile szélessávú mobilinternet-szolgáltatás témakörét feldolgozó reklámfilmes versenyén. Az  újszerű, egyedi ötleteken alapuló alkotások készítésére ösztönző pályázat nagy érdeklődést hozott, május közepéig közel másfélszáz reklám érkezett.

Az 1millió forint értékű fődíjat rangos zsűri ítéli oda a legkreatívabb reklám készítőjének. A döntnökök:  Herendi Gábor filmrendező-producer, Winkler Nóra televíziós műsorvezető, Szigeti Péter, a Kreatív szaklap főszerkesztője, Langsteiner Marianne, a T-Mobile marketingigazgatója, valamint Liptay Gabriella, a T-Mobile kommunikációs vezetője.

"Az én reklámom" címmel meghirdetett pályázatra 15-60 másodpercnyi reklámfilmeket vár a legnagyobb hazai mobilszolgáltató május 31-ig, a 18. életévüket már betöltött pályázóktól. A reklámfilmekkel szemben elvárás, hogy a film kreatív, eredeti módon mutassa be a szélessávú mobilinternet-szolgáltatás előnyeit, illetve a felhasználók életére gyakorolt pozitív hatásait. A film tetszés szerinti eszközökkel, akár

mobiltelefonnal is elkészíthető. A feltöltött reklámfilmek előszűrési folyamat után felkerülnek a www.youtube.com/user/Enreklamom  internetes oldalra, így ott mindenki számára megtekinthetőek. A legnagyobb nézettséget elérő film lesz a 200 ezer forint értékű közönségdíj nyertese. A pályázati kiírás és a további részletek a verseny www.enreklamom.hu  című hivatalos weboldalán olvashatók.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük