Az Oracle  bemutatta új közösségi ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazását, amely az ügyfélkapcsolati rendszer működésének, illetve az értékesítési szakemberek munkájának hatékonyságát hivatott javítani.

Az Oracle  bemutatta új közösségi ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazását, amely az ügyfélkapcsolati rendszer működésének, illetve az értékesítési szakemberek munkájának hatékonyságát hivatott javítani.

Az Oracle Sales Prospector első az Oracle új típusú, közösségi ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazásainak sorában, amelyek egyfajta kollektív üzleti intelligenciára támaszkodva minden eddiginél gyorsabban versenyelőnyhöz juttatják az értékesítési szakembereket. Az intuitív, Web 2.0 típusú felhasználói élményre épülő Oracle Sales Prospector nemcsak a potenciális vásárlókat találja meg, hanem azok a vásárlási szokásai alapján azt is meg tudja határozni, hogy mit érdemes nekik eladni.

Az értékesítési szakemberek hatékonyabb munkavégzését elősegítendő az Oracle Sales Prospector a belső rendszerek és a nyilvánosan elérhető adatforrások adataiban keresve és elemezve javaslatot tesz a leginkább esélyes jelöltekre, megtalálja a potenciális referenciákat, és elemzi a vásárlások valószínűségét. Az üzleti analitika segítségével a hasonló profilú vállalatok összehasonlító elemzésével, valamint a vállalati és nyilvános rendszerekből szerzett adatok alapján az Oracle Sales Prospector elemzi a már megvásárolt termékeket, illetve a szervezetek korábbi termékvásárlásait, és ezek alapján potenciális értékesítési lehetőségeket javasol az értékesítési munkatársaknak, sőt kiszámítja a várható bevételt, az egyes ügyletek lezárásának valószínűségét és várható időpontját is. Ezen ismeretek birtokában az értékesítési munkatárs kiválaszthatja az adott helyzethez leginkább megfelelő értékesítési lehetőséget.

Az értékesítési adatok egyetlen kollektív adattárba történő központosításával az értékesítők ugyanazon referenciákat és adatokat elérve sikeres üzleteket köthetnek a hasonló vagy hasonlóan gondolkodó ügyfelekkel. A hálózatnak köszönhetően minden ügyfél minden egyes megrendelése nyomon követhető. A hálózat adattartalmának bővülésével párhuzamosan a rendszer által tett javaslatok minősége is folyamatosan javul, így minél több adatot tárol a rendszer, annál jobbak lesznek az eredmények, ami mindenki számára ösztönzést jelent a hálózat használatára és az adatfeltöltésre.

Az Oracle Sales Prospector felhasználói a keresési és szűrőfunkciókkal megtalálhatják a leginkább ígéretesnek tűnő ügyfeleket, az eredményeket pedig egy igazán intuitív és sokoldalú grafikus felületen jeleníthetik meg. Az Oracle Sales Prospector alapját az Oracle Fusion Middleware köztesszoftvercsaládot is magába foglaló nyílt, szabványokon alapuló technológia szolgáltatja. Az értékesítést támogató alkalmazások ezen új generációja maximálisan kihasználja a nagyvállalati közösségi hálózatokban rejlő lehetőségeket, a gyakorlati megvalósításhoz pedig az Oracle Grid Computing számítóhálózatokra épülő szolgáltatásként kínált szoftvermodellt, közismertebb nevén a SaaS-modelt használja.

Az Oracle Sales Prospector különálló alkalmazásként is használható, de kiegészítheti és hatékonyabbá teheti az elsősorban kimutatás-készítésre és előrejelzésre kifejlesztett első generációs CRM-rendszereket is. Tulajdonképpen bármilyen ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerrel használható, így például: Siebel CRM, Oracle CRM On Demand, Oracle E-Business Suite és SAP.

Oracle közösségi CRM-alkalmazások

Oracle Data Mining adatbányászati alkalmazás

Profit Magazine, „Web 2.0 Powers CRM for Sales" (A Web 2.0 szerepe az értékesítést támogató ügyfélkapcsolat-kezelésben)

Az Oracle CRM-webhelye

Az Oracle Deal Management nevű, szintén közösségi CRM-alkalmazás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük