Megnyitott az első Fjällräven brand corner Magyarországon
2 perc olvasásA svéd túrafelszerelés-gyártó Fjällräven, a magyar outdoor üzletág egyik jelentős képviselője az új, több mint ezer négyzetméteres soroksári Mountex üzletében nyitotta meg első dedikált brand corner-jét, ahol a látogatók a svéd márka legújabb városi és outdoor darabjait vásárolhatják meg.
Az eddigi egyik legnagyobb Mountex üzletben több mint 250 márka termékei között válogathatnak a vásárlók. A boltban megtalálható 60 000 ruházati és túracikk között a svéd Fjällräven legújabb termékei is elérhetők, mégpedig egy, a márka számára dedikált üzletrészben.
„Hatalmas előrelépés, hogy egy jól megkülönböztethető, saját brand cornerrel erősítjük tovább jelenlétünket a magyar piacon – mondta el Beszédes Zsolt, a Fjällräven hazai értékesítési igazgatója. – Az új, a legmodernebb svéd belsőépítészeti elvek alapján berendezett üzletrész lehetőséget teremt arra, hogy vásárlóink könnyedén, egy helyen megtalálják termékeinket, és a márkát egy egyedi kiskereskedelmi jelenléttel is azonosítsák.”
Az új Fjällräven kiskereskedelmi egység az egyik legnagyobb magyarországi túrafelszerelés-forgalmazó, a Mountex soroksári üzletében található, a 1239 Budapest, Bevásárló utca 4. szám alatt.
1960 ban Åke Nordin alapította meg a Fjällräven céget jelenlegi székhelyén, az észak-svédországi Örnsköldsvikben. Jelenleg a vállalat időtálló, sokoldalú és tartós felszerelései a világ több mint 30 országában elérhetőek. A Fjällräven kínálatában férfi és női outdoor ruházat és kiegészítők, hátizsákok, sátrak és hálózsákok egyaránt megtalálhatóak. A Fjällräven számára kiemelten fontos, hogy az embereket, az állatokat és a természetet egyaránt tiszteletben tartó, felelős vállalatként működjön, és mind több érdeklődő figyelmét felkeltse a túrázás szépségeire. A cég két népszerű outdoor kezdeményezést hívott életre, a Fjällräven Classic-ot és a Fjällräven Polar-t, mindkét túrán ezres nagyságrendben vesznek részt éves rendszerességgel.