10.000 nm-en, több mint 15 ország 250 kiállítójával 2014. március 10-én megnyitott a SIRHA Budapest. A SIRHA szakkiállítás standjain, köztük a kiemelt szakmai partner METRO bemutatóin több mint 4000 szakmai látogató fordult meg az első napon.

 

10.000 nm-en, több mint 15 ország 250 kiállítójával 2014. március 10-én megnyitott a SIRHA Budapest. A SIRHA szakkiállítás standjain, köztük a kiemelt szakmai partner METRO bemutatóin több mint 4000 szakmai látogató fordult meg az első napon.

 

Az élelmiszeripar új nemzetközi fóruma és szakkiállítása, a SIRHA Budapest végre Magyarországon is debütált. A kiállítást hivatalosan Dr. Fazekas Sándor, vidékfejlesztési miniszter nyitotta meg az Agrármarketing Centrum standján, majd ellátogatott a kiállítás, köztük a szakmai partner, METRO standjaira. A rendezvény már az első napon beváltotta az előzetes reményeket, és több mint 4 000 szakmai látogatót látott vendégül. 

 

Dr. Fazekas Sándor, vidékfejlesztési miniszter üdvözölte, hogy a kiemelkedő nemzetközi karriert befutó SIRHA szakkiállítás Magyarországon is bemutatkozik, ezáltal lehetőséget biztosítva a hazai termékeknek és vállalkozóknak arra, hogy a nemzetközi piacon is ismertségre tegyenek szert. Az élelmiszeripar a kormányzat számára is kiemelt stratégiai ágazat, így természetes volt, hogy a SIRHA Budapestet a Vidékfejlesztési minisztérium is támogassa, amelynek célja, hogy a jól működő piaci vállalkozásokat segítse és elismerje, tudtuk meg a miniszter úr beszédéből.

 

A hivatalos megnyitó után Dr. Fazekas Sándor meglátogatott néhány kiemelt kiállítót, köztük a szakmai partner, egyben legnagyobb bemutató Metro-t, ahol Horváth Imre vezérigazgató fogadta és vezette körbe a közel 800 nm-es standon.

„Rendkívüli év a Metro életében 2014 – a megújulás és az ünneplés éve. Nemzetközi szinten immár 50, Magyarországon pedig két évtizede jelenti áruházunk és termékkínálatunk a megbízható és a piacon egyedülálló minőséget. A jubileum egyik fontos része az arculatfrissítés, amit You&Metro néven már egyre több vásárlónk ismerhetett meg az elmúlt napokból. Az új kampányunk és kommunikációnk középpontjában vevőink és partnereink állnak, hiszen a mi célunk, az ő sikerük, amit a vállalkozóinkkal forgatott kisfilmek is bemutatnak" – nyitotta meg Horváth Imre, a Metro Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója a nagykereskedelmi áruház háromnapos programsorozatát.

„Arra, hogy a világon mindenhol az elérhető legjobb minőséget találják nálunk vevőink, a legjobb bizonyíték, hogy a Metro évek óta a világhírű Bocuse d'Or verseny szakmai partnere és egyes alapanyagainak beszerzője nemzetközi és hazai szinten egyaránt. Büszkék vagyunk arra, hogy 2008 óta a magyar akadémiát is segítjük felkészülésükben, nem csupán alapanyagok, de tréninghelyszín biztosításával is. A SIRHA kiállításon versenyző magyar csapat tagjai többek között a Metro Vevőakadémián készültek a nagy megmérettetésre."

 

Romain Vincent, a Metro Kereskedelmi Kft. kínálati igazgatója néhány szóban bemutatta az áruház zászlóshajóit és évek óta legnépszerűbb termékeit, majd röviden kitért a Bocuse d'Or idei különleges halalapanyagaira, amit a Metro biztosít mind a hazai mind az európai válogatóversenyen. A termékekről március 11-én, kedden részletes információt is kaphat minden érdeklődő egy szakmai előadás keretein belül.

 

A szakmai előadásokon kívül szeretettel várja a látogatókat a Metro Vevőakadémia programja, az akadémiai piacozás és workshop Bereznay Tamással, amelyen a résztvevők a modernkori piacnak felépített standról összeválogatott alapanyagokból főzhettek saját és Tamás fantáziájára bízva az aktuális receptet.

 

A gasztronómiai kavalkád már rögtön az első napon több ezer látogatót vonzott a Metro-hoz, ahol még több izgalmas szakmai program, főzőbemutató és workshop várja az új és remélhetőleg, a nagy számban visszatérő vendégeket. (lásd: http://euroastra.hu/node/78371) Hiszen március 10. és 12. között minden az aktuális gasztro trendekről, a legújabb élelmiszeripari megoldásokról és a kulináris élvezetekről szól a SIRHA Budapest kiállításon.

 

A METRO VIP Lounge programja 2014. március 11. kedd:

10.00 – YOU&METRO – Jubileumi év

A METRO Cash&Carry International régiós vezetőjének előadása az 50 éves nemzetközi és a 20 éves hazai jubileumról

12.30 – Bocuse d'Or szakmai előadás a HoReCa és Trade partnereknek

A Bocuse d'Or minőségi követelményeinek és a döntős halalapanyagokat biztosító METRO termékeinek bemutatása.

 

2014. március 10-12.

SIRHA Budapest

Hungexpo A

 

http://www.sirha-budapest.com/

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük