A NET'54 Üzleti Kommunikáció egy éves előkészítő munkát követően nemrégiben telepítette a K&H Bank deviza- és állampapír-piaci tranzakcióit támogató új telefonos rendszerét. Korábbi jó tapasztalatai miatt kérte fel a pénzintézet a NET'54-et meglévő TDM architektúrára épülő rendszerének korszerűsítésére.

A NET'54 Üzleti Kommunikáció egy éves előkészítő munkát követően nemrégiben telepítette a K&H Bank deviza- és állampapír-piaci tranzakcióit támogató új telefonos rendszerét. Korábbi jó tapasztalatai miatt kérte fel a pénzintézet a NET'54-et meglévő TDM architektúrára épülő rendszerének korszerűsítésére.

A K&H-nál bevezetett IPC Treasury pénzügyi tranzakciókat támogató telefonrendszer lehetővé teszi, hogy az üzletkötések alkalmával a pénzintézet dolgozói egyszerre akár több vonalat is gond nélkül kezeljenek, miközben ügyleteiket rögzítik a banki rendszerekben. A megoldás segítségével a kereskedő akár egy gombnyomással válthat a vonalban lévő partnerek között, ezzel párhuzamosan pedig a számítógép monitorján figyelheti az aktuális árfolyam-alakulásokat. A NET'54 által telepített rendszer további előnye, hogy rögzíti a hívásokat, így a fejlesztéseket követően a jövőben lehetőséget teremt majd a pénzintézet munkatársai számára, hogy visszahallgassák az éppen folyamatban lévő beszélgetések korábbi részleteit is, kiküszöbölve ezzel az elhallás miatti veszteséges üzletkötéseket.

Hosszas tervezés, gyors telepítés

„A minden pillanatban változó árfolyamokhoz igazodó bankközi tranzakciók egyedi befektetői igényekhez igazított telefonrendszert igényelnek. Ezért volt szükség a rendkívül alapos, minden helyzetre megoldást adó előkészítő munkára. Nagy örömünkre szolgál, hogy a K&H Bank ismét bennünket választott, és ügyfélszolgálati rendszerének korszerűsítése után ennek a rendkívül speciális megoldásnak a bevezetését is ránk bízta" – mondta ifj. Karászi József, a NET'54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője. A részletes tervezésnek és ütemezésnek köszönhetően a banknak a kereskedelem felfüggesztése nélkül – rendkívül gyors telepítéssel – sikerült átállnia az új telefonrendszerre. Emellett a NET'54 oktatást is biztosított az IPC Treasuryt használó üzletkötők számára, akik így az átállást követő első napon már magabiztosan kezelték a rendszert, elkerülve ezzel a betanulási időszakban keletkező profitkiesést.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük