Új megjelenéssel, gazdagabb tartalommal várja látogatóit a zoom.hu, a hazai és külföldi magyarok videós hírportálja. Az öt hónappal ezelőtt indult portál megújításának legfőbb célja az volt, hogy korszerű arculattal egyre változatosabb, érdekesebb és bővebb tartalmat kínáljon gyarapodó közönsége számára.

 

Új megjelenéssel, gazdagabb tartalommal várja látogatóit a zoom.hu, a hazai és külföldi magyarok videós hírportálja. Az öt hónappal ezelőtt indult portál megújításának legfőbb célja az volt, hogy korszerű arculattal egyre változatosabb, érdekesebb és bővebb tartalmat kínáljon gyarapodó közönsége számára.

A zoom.hu szűk fél év alatt elérte a napi átlagos 38 ezres látogatásszámot, amely ilyen fiatal médium esetében figyelemre méltó teljesítmény a hazai piacon. 

"Felhasználói tesztek és olvasói visszajelzések alapján alakítottuk át a megjelenést és a tartalmat úgy, hogy megfeleljünk visszatérő látogatóink elvárásainak" – mondta Nagy József, a zoom.hu főszerkesztője.

Nemcsak vizuális megjelenését formálta át a portál stábja, a felkért tervező és fejlesztő ügynökségek. A már korábban is fajsúlyos közéleti tartalmat bulvártematikával, naprakész programajánlóval, infógrafikával és HetiTop rovattal frissítette. Az új honlap jelentős hangsúlyt helyez a fotográfiára és a videóra: a NagyKép rovat a világ történéseit mutatja be prémium minőségű, extra méretű felvételeket tartalmazó fotósorozatokban, a Zoom TV pedig szerkesztőségi interjúkat, külső riportokat, naponta többször frissülő egyperces hírösszefoglalót fog össze webes videoadóként.

A zoom.hu nemcsak a hazai olvasói igényeket igyekszik kielégíteni, hanem a külföldön élő magyarok információéhségét is. "Látogatóink 8 százaléka külföldről kattint ránk. Szeretnénk olyan csatorna lenni számukra, ahol az anyaországban zajló történésekről gyorsan, sokoldalúan tájékozódhatnak. A Zoom alapelvei és szerkesztőségi missziója változatlan: célunk, hogy objektíven mutassuk meg a valóságot – közelről" – állítja a főszerkesztő.

A website-on külön nyitóoldali felületen jelennek meg a partneri honlapok és szolgáltatók. A hírgyűjtő szolgáltatás itthon egyedülálló módon lehetővé teszi, hogy a látogatók hozzá is szóljanak a hírekhez – vagy beküldhetnek, megoszthatnak saját tartalmakat, ezáltal akár egy blogbejegyzés is vezető hírré válhat. A zoom.hu befektetője nemrég tulajdonrészt vásárolt a Propellerben, amely így egyike az első olyan web 2.0-s startup vállalkozásoknak, mely a befektetői tulajdonmegosztás előtt már sikeres hírszolgáltatóként működött.

A MyMusic.hu a hazai underground zenei közösségek portáljaként elsősorban a fiatalokhoz szóló zenei tartalommal, audió és videóanyagokkal színesíti a zoom.hu tartalmi palettáját.

A portál arculatának kialakítását a Carnation, fejlesztését a Publishing Factory végezte, a videóstreaming szolgáltatást a Webcsatorna biztosítja.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük