MIO A 501MIO A 501

Háztól házig szervizszolgálat, vásárlói klubkártya, a legmagasabb fokú vásárlói biztonságot célozza meg új szolgáltatásaival a Mio Digiwalker készülékek hazai forgalmazója, az LCP Systems Kft. A nagy hazai ismertségnek örvendő Mio márka természetesen választékának folyamatos bővítésével is a magyarországi Mio-felhasználók kedvében jár.

 MIO A 501MIO A 501

Háztól házig szervizszolgálat, vásárlói klubkártya, a legmagasabb fokú vásárlói biztonságot célozza meg új szolgáltatásaival a Mio Digiwalker készülékek hazai forgalmazója, az LCP Systems Kft. A nagy hazai ismertségnek örvendő Mio márka természetesen választékának folyamatos bővítésével is a magyarországi Mio-felhasználók kedvében jár.

Az LCP Systems Kft., a Mio Digiwalker navigációs eszközök és PDA-k hazai forgalmazója sajtótájékoztatón  jelentette be 2007 október 10-én , hogy több olyan szolgáltatást is indít, amelyek a Mio készülékek vásárlói számára hozzáadott értéket jelentenek. Az öt éve alakult LCP Systems Kft., amely a Mio hazai márkaépítésében is kiemelt szerepet játszik, eddig is több kiegészítő szolgáltatással növelte ügyfelei elégedettségét, és sikerült egy valódi vásárlói közösséget kialakítania.

MIO P560MIO P560Ennek szellemében indít a cég új szolgáltatásokat, amelyek kialakításába a nemzetközi piacon is bizonyított, professzionális partnereket vont be. Az egyik ilyen szolgáltatás a door-to-door szerviz, amely a tiszta forrásból származó Mio Digiwalker termékek garanciális szervizelését látja el a készülék tulajdonosa számára legkényelmesebb módon: a meghibásodott készüléket futár viszi el a szervizbe, és hozza vissza javítva. A magyar Mio tulajdonos magyar nyelvű webes felületen jelentheti be javítási igényét, és a szervizfolyamat során mindvégig az LCP-vel tartja a kapcsolatot, így a cég ad tájékoztatást a várható javítási időről is. A szolgáltatás megvalósításában az LCP partnere a cseh VSP DATA, amely a régió egyik legtapasztaltabb szervizlogisztikai szolgáltatója, és különösen erős pozíciókat vívott ki magának az elektronikai-informatikai termékek területén. Hegedűs Viktor, az LCP  Systems ügyvezetője elmondta, hogy a szervizpartnerük kiválasztásának fő szempontjai az alacsony szervizköltségek és a megbízható, gyors logisztika voltak – ezeket az előnyöket a vevők is érezni fogják.

 

1.1. 2.2.
3.3. 4.4.
5.5. 6.6.
7.7. 8.8.

Az LCP Systems már néhány éve jelentős sikerrel kínálja Mio Digiwalker termékei mellé a Mio Klubkártyát, amely feltölthető kártyaként működik, és kedvezményes vásárlást biztosít tulajdonosának. A Mio Klubkártya kibocsátásában az LCP stratégiai partnere a CardSolutions Group, amely a feltöltő kártya infrastruktúrája mellett Euro Discount Club (EDC) tagságot is biztosít a Mio Klubkártya tulajdonosainak, így azok nemcsak a Mio termékeire, hanem több mint ezer más magyarországi kereskedőnél elérhető termékekre és szolgáltatásokra is kapnak kedvezményt.

Hegedűs Viktor tájékoztatása szerint ezek a szolgáltatások, akár csak a 2006-ban indított, a legális és biztonságos beszerzést ösztönző „Tiszta Forrásból" kampány, a forgalmazó társaság és a vásárlók érdekközösségét célozzák meg.

„Számos előnye van egy márkaforgalmazó és a vásárlói közötti aktív kapcsolatnak. Mint a Mio márka legfőbb magyarországi gondozói, koncentrált, alacsony fajlagos költségű szolgáltatásokat biztosítunk az ügyfeleinknek, és érzékenyen reagálunk a vevői igényekre. Minden segítséget megadunk a biztonságos vásárláshoz és a teljes értékű használathoz: a beszerzéstől kezdve a használaton keresztül a kiegészítő termékek – pl. térképszoftverek – vásárlásáig folyamatosan monitorozzuk és támogatjuk a márka és a vevők kapcsolatát, és minden lehetőséget megragadunk, hogy ezt a kapcsolatot innovatív kiegészítő szolgáltatásokkal tegyük még értékesebbé a vevők számára."

Itt meg kell állni egy szóra, amit az újságíró nem hallgathat el. A hazai cégek egy része úgy gondolja, mintha nem lenne az Európai Unió. Pegig azzal, hogy Magyarország ide belépett egy egységes piaci térbe lépett be. Már most is sokszor inkább a lustaság és a nyelvtudás hiánya az akadálya annak, hogy valamit ne külföldről egy másik Uniós országból szerezzünk be. Igy azelszigetelt nemzeti piacokat biztosító, a szürke beszerzéseket megakadályozó akciók – ráadásul a Microsoft példáját követve sokan már már rendőrért kiáltanak – lassan értelmüket vesztik és elérkeznek egy olyan stádiumba, amikor már az EU jogszabályait sértik. Igy a korábban szürke kereskedelmenek nevezett beszerzéseket nem lehet megakadályozni, csak többlet szolgáltatások nyújtásával és megfelelő árral lehet a vásárlókra hatni. Úgy tűnik az LCP már rájött erre is, ennek jegyében jelntette be többletet adó szolgáltatásait.

Az LCP Systems üzleti stratégiájának része, hogy mindig elérhetővé teszi a Mio Digiwalker termékkínálatát Magyarországon. Az LCP sajtótájékoztatóján a Mio regionális marketing igazgatója, Magda Marciniszyn mutatta be a Mio új, világszerte nagy érdeklődéssel várt készülékét, a Mio DigiWalker A702-t, amely egy telefon méretű készülékben egyesíti a telefon, egy PDA és egy GPS navigátor képességeit. Sokak szerint e funkciók egyesítése jelenti a mobil kommunikáció egyik fő vonalát, és a Mio ebben a kategóriában már nem az első készülékkel jelentkezik: az A702-es a szintén sikert aratott A701-es korszerűsített utódja. Különlegessége az A702-esnek a névjegy-szkenner, amellyel egy névjegy adatai közvetlenül vihetők be a címtárba.

  Mio történet és technika (angol)

1.1. 2.2.
3.3. 4.4.
5.5. 6.6.
7.7. 8.8.
9.9. 10.10.
11.11. 1212
13.13. 14.14.
1616 16.16.
17.17. 18.18.
19.19.  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük