A Ringier Kiadó és a Microsoft 2011. október 11-én hivatalosan is bemutatta közös hírportálját. A MSN Mai Nap egy új stílust honosít meg a hírportálok piacán, nemcsak tartalmában, hanem eddig Magyarországon még el nem érhető speciális hirdetési megoldásaival is.

 

A Ringier Kiadó és a Microsoft 2011. október 11-én hivatalosan is bemutatta közös hírportálját. A MSN Mai Nap egy új stílust honosít meg a hírportálok piacán, nemcsak tartalmában, hanem eddig Magyarországon még el nem érhető speciális hirdetési megoldásaival is.

 

 A Microsoft és a Ringier Kiadó képviseletében Laurent Delaporte, a Microsoft Advertising EMEA alelnöke és Mihók Attila, a Ringier Kiadó ügyvezető igazgatója az Internet Hungary-n jelentették be a közös online hírportál elindulását. Az MSN Mai Nap 2011. október 4-i élesítése óta élénk érdeklődés kíséri az oldalt. A Windows Live szolgáltatások integrálásával nemcsak a látogatók száma növekedett rohamosan, hanem a háttérben lévő együttműködéssel kapcsolatos kérdések is.

 

Az MSN Mai Nap egyrészt saját tartalommal rendelkező site, másrészt aggregátorként működik. Az oldal tartalma a teljes Ringier portfólióból, az 51 országot felölelő nemzetközi MSN hálózatból, a hírügynökségektől és egyéb tartalompartnerektől, továbbá a site saját szerkesztőitől ered.

Az MSN Mai Nap a megszokottól eltérő stílusú és hangnemű portál lesz a piacon, a pozicionálásával is piaci rést szeretne találni a meglévő hírsite-ok között. Az oldal szlogenje: MSN Mai Nap – Tőlünk tudod!

 „Az MSN Mai Nap más, mint a többi hírportál: rövidebb cikkek, közérthetőbb nyelven."  – mondta el Juhász György, a Ringier online divízió igazgatója. – „Változó tematikájú a portál címlapja: reggel, délben és este más típusú tartalmakat emelünk ki, ami jobb célozhatóságot és újszerű tartalmi megfeleltetést tesz lehetővé. Új, speciális hirdetési megoldásokat kínálunk, meghonosítjuk az MSN látványos, nemzetközi rich media megoldásait. Integráltuk a portált és a Windows Live szolgáltatásait is: Hotmailt, Messengert, SkyDrive-ot. Így például a Messengerbe bejelentkezett felhasználókat az általuk megadott adatok alapján mind rájuk szabott tartalmakkal, mind hirdetésekkel el tudjuk érni. A hirdetők számára ez precízebb tartgetálást, a felhasználók számára akár testreszabhatóságot is jelenthet majd a későbbiekben. Az oldal sikerét az első hét után már jelzi, hogy az oldalon átlagosan az egy látogató által eltöltött idő a hat percet is meghaladta."

 „A közös együttműködésben rejlő lehetőségek nem csak arra korlátozódnak, hogy mi tartalmat adunk, a Microsoft pedig technológiát. Az MSN Mainap az első „teremtménye" a nemzetközi technológia-óriás és egy innovatív magyar médiavállalat együttműködésének. Helyi tapasztalatok, vonzó piaci pozíció, rengeteg tartalom és egy erős márka kapcsolódik össze egy nemzetközi hálózattá, hogy tájékoztasson, szórakoztasson, és kiszolgáljon több millió felhasználót Magyarországon és több százmilliót világszerte. Hiszünk az MSN Mainap sikerében és hisszük, hogy ez csak az első közös lépésünk a Microsofttal a magyar online piacon."- mondta el Mihók Attila, a Ringier Kiadó ügyvezető igazgatója.

 "Új és izgalmas lehetőség előtt állunk, hiszen a Microsoft és a Ringier együttműködéseként megszületett portál esetében minden adott egy sikeres termék bevezetéséhez. Partnerünknek köszönhetően az olvasók mindíg aktuális hírek között böngészhetnek, míg az oldal szerves részeként megjelenő Microsoft technológiák olyan szolgáltatásokat fognak nyújtani, amelyeket más hírportálon nem találhatnak meg."- kommentálta a bejelentést Tóth András Mihály a Microsoft Magyarország Windows üzletágának vezetője."

 Az MSN Mai Nap oldal felületeit az Adaptive Media értékesíti.
Az MSN Mai Nap online, offline médiában, outdoor eszközökön és gerilla marketing kampányban vezeti be a híroldalt. Az MSN Mai Nap bevezető kampányát az Adamsky Advertising készítette. Az ügynökség meghívásos tenderen nyerte el a megbízást.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük