A magyar televíziós személyiségek, énekesek, modellek és designerek összefogásból ismét jelesre vizsgáztak.  Sokan álltak a Sugarbird újabb jótékonysági felhívása – a „Mutasd a városod!" kampány – mellé. A Sugarbird csapata idén tavasszal több száz rászoruló gyermeket ajándékoz meg gyermekruhával.

 

A magyar televíziós személyiségek, énekesek, modellek és designerek összefogásból ismét jelesre vizsgáztak.  Sokan álltak a Sugarbird újabb jótékonysági felhívása – a „Mutasd a városod!" kampány – mellé. A Sugarbird csapata idén tavasszal több száz rászoruló gyermeket ajándékoz meg gyermekruhával.

 

A „Mutasd a Városod!"  kampány koncepciója, hogy minden Sugarbird arc és tervező jó néhány ismert személyiséget maga mellé állítva népszerűsíti szülővárosát, az erre az alkalomra tervezett egyedi, limitált számú pólóban. A póló terveket Miss KK, street art művész, a Sugarbird újabb vendég tervezője készíti.

A pólók árusításából származó teljes bevételt a szervezők rászoruló gyermekek megsegítésére fordítják. A befolyt pénzből gyermekruhák készülnek, melyet a szervezők tavasz folyamán juttatnak el a segítséget igénylő gyermekotthonoknak.

 

„Ahogy azt már az év elején is jeleztük, idén tavasszal nagy fába vágtuk a fejszénket. 2013-ban a tartalomhoz adjuk majd a formát, vagyis az év folyamán több olyan kollekciót állítunk színpadra, ahol a divatos ruhák, a fiatalos trendek mellett komoly üzenetekkel is meg akarjuk szólítani a populáris divatot kedvelő fiatal célközönségünket. Célunk, hogy divatot teremtsünk a magyar értékeknek, legyen szó történelemről, hazaszeretetről, kultúráról.

 Nagyon fontos számomra, hogy minden szezonban „feldolgozzunk" valamilyen magyar vonatkozású témát. Imádom a Magyar városokat, a városaink történelmét, hangulatát. Nagy álmom volt, hogy divat pólókon népszerűsítsük azokat. Úgy gondolom, hogy ez nem csak egy divattéma, vagy trend, hanem annál jóval több. Már hosszú évek óta támogatunk rászoruló embereket, intézményeket. Idén azt szeretnénk, ha a rászoruló gyermekek arcára csalhatnánk mosolyt." – nyilatkozta Jagasics v Csonka Hedvig a Sugarbird tulajdonosa és vezető tervezője.

 

A kampány mellé álló személyiségek: Vujity Tvrtko (Pécs), Tatár Csilla és Papp Gergő (Budapest), Kárász Róbert (Szigetvár), Dukai Regina és Cserpes Laura (Kapuvár), Rákóczi Ferenc (Újkígyós), Debreczeni Zita és Judy (Szolnok), Andor Éva (Debrecen), Kondákor Zsófi és Zimány Linda (Nagykanizsa), Gazdag Tibor (Nyíregyháza), Nagy Adrienn (Kecskemét), Varga Viktor (Békéscsaba), Tóth Vera (Tapolca). A kampány népszerűsítésére 2013. április 3-án közös fotózásra gyűltek össze a KIOSK Alapozó étterembe.

 

A Sugarbird tevező csapata a következő városokat népszerűsíti a kampány során: Baranyi Ádám (Gyula), Parragh Andrea (Békéscsaba), Jagasics v. Csonka Hedvig (Újkígyós), MissKK (Budapest).

 

Az eseménynek a helyszínt a Belváros szívében a megújult Március 15. téren áprilisban nyíló KIOSK biztosította. Az étterem meglepő, nyers, klasszikus terei, panorámája alapján biztos, hogy Budapest egyik legizgalmasabb lokációja lesz: igazi nagyvárosi találkozóhely.

 

A Sugarbird csapata 2013. április 3-tól május 30-ig várja országosan azoknak a Gyermek Otthonoknak a jelentkezését, akik igénylik a gyermekruha támogatást!

A jelentkezéseket az alábbi címre várják:

Incefi Lili, +36-30-502-3236, lili@limecreative.hu

 

http://sugarbird.hu/

http://www.facebook.com/sugarbird.divat

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük