Régi hagyományt elevenített fel a Wallis Motor Pest Kft., amelynek legújabb beruházása, az épülő BMW és MINI márkakereskedés a legmagasabb pontjához érkezett.

 

Régi hagyományt elevenített fel a Wallis Motor Pest Kft., amelynek legújabb beruházása, az épülő BMW és MINI márkakereskedés a legmagasabb pontjához érkezett.

 

A BMW alakú bokréta felvonásán a Wallis nagykövetei is részt vettek. Wolf Kati, Aryee Claudia Tücsi, Schiffer Miklós, Rakonczai Imre és Harsányi Levente is együtt ünnepelték ezt a mérföldkövet a Wallis vezetőségével, és Csisztu Zsuzsával, az esemény háziasszonyával.

 

Wolf Kati a Wallis egyik legújabb márkanagykövete a vezetés megszállottja és amint lehetett, megszerezte a jogosítványát, azóta pedig szinte hozzá van nőve az autójához. „Ha jó autóban ülsz, élmény a vezetés. Amikor először ültem BMW-ben, azonnal megfogott, ahogy fekszik az úton, ahogy gyorsul vagy ahogy fékez, lenyűgöző. Szerintem csak ebben a kocsiban van ilyen erő" – kezdte Kati, aki a Wallis Motor Pest Kft. bokrétaünnepén kíváncsian szemlélte az épülő új BMW és MINI márkakereskedés makettjét. „Fantasztikus lesz az új épület, magával ragadó volt már a makett is. Emellett nekem nagyon fontos, hogy a Wallisnál szinte baráti a hangulat, és szerintem ez az új szalonban is érezhető lesz" – folytatta az énekesnő, aki városban nyugodtabb tempóban vezet, míg autópályán kihasználja a lehetőséget és felgyorsít.

 

„Városban szerintem nem szabad sietni, érdemes inkább idegeskedés nélkül élvezni a tempót és rákészülni, hogy kicsit tovább tart majd az út. Dugóban például nekem mindig nyitva a naptáram, bekapcsolom a kihangosítót és intézem az ügyeimet, rádiót hallgatok, vagy ha velem vannak a lányok, akkor velük foglalkozom. Autópályán persze egészen más a helyzet, mert akkor a gyorsabb tempót élvezem" – magyarázta.

 

Harsányi Levente szintén korán megszerezte a jogosítványát, és kétgyermekes apukaként most már elsősorban a biztonságot és a kényelmet tartja szem előtt. „Ma már úgy választok autót, hogy először a hátsó ülést nézem meg, hogy a gyerekek elférjenek. Utána jön csak a vezetőülés, ahol számomra a legfontosabb a kényelem" – mesélte tapasztalatait a műsorvezető, aki már a középiskolában is alig várta, hogy volán mögé üljön.

„Harmadikos koromban, épp bizonyítványosztás előtt kaptam kézhez a jogsit. Amikor suli után az osztálytársaim elindultak a metróhoz, a buszhoz vagy a villamoshoz, én csak lazán megcsörgettem a kocsikulcsot, hogy nálam van még néhány hely" – emlékezett vissza nevetve a műsorvezető, aki azonnal belevetette magát a vezetés örömeibe. „Beültünk nagyapám öreg autójába, vagy a Balatonra vagy a város központi helyeire mentünk a haverokkal. Lehúzott ablakkal, tomboló zene mellett szeltük az utakat. Megvalósult, amire évekig, kiéhezve vártunk, és ez nagyon nagy élmény volt" – tette hozzá.

 

Közép-Európa egyik legnagyobb és legmodernebb BMW központját hozza létre a Wallis Motor Pest Kft., amely szeptember második felében nyílik meg a nagyközönség előtt. A 10 333 m2-en megvalósuló, közel 3 milliárd forintos beruházás első ütemében több mint 5000 m2-es komplexum épül, amelyben a kereskedés energiaszükségletének 30%-át házi naperőművel biztosítják, és az elektromos autók töltőit szintén a Wallis csoporthoz tartozó ALTEO zöld energiájával látják majd el.

 

Az elmúlt több mint két évtized legmeghatározóbb BMW és MINI márkakereskedőjeként a Wallis Motor Pest Kft. különösen nagy hangsúlyt fektet a minőségi és ügyfélközpontú kiszolgálásra. A BMW új építészeti és szolgáltatásfejlesztési elvárásaihoz igazodva elengedhetetlen volt, hogy az értékesítési darabszámok mellett a Wallis az ügyfelek kiszolgálásában is élenjáró legyen, ezért úgy döntöttek, hogy létrehozzák Közép-Európa egyik legnagyobb és legmodernebb BMW központját. Az épületkomplexum generál tervezője a Wallis korábbi autós kereskedelmi beruházásainál is bizonyított Aspectus Architect Zrt. volt, míg a komplex feladat viszonylag rövid időn belüli kivitelezésre a legkedvezőbb ajánlatot a Market Építő Zrt. adta. „Öröm és megtiszteltetés a versenyszféra ekkora szereplőivel együttműködni a közös siker elérése érdekében. A Partneri viszonynak köszönhetően a munkafolyamatok rendkívül gördülékenyen zajlanak, a kivitelezés professzionális." nyilatkozta Vámos Attila, a Market építő Zrt. sajtóreferense.

 

A Wallis Motor Pest Kft. azaz a megrendelő speciális igényeit szem előtt tartó beruházásának teljes értéke megközelíti a 3 milliárd forintot, az első ütemben a 10.333 m2-es telken több mint 5000 m2 hasznos alapterületű komplexum épül. „A kivitelezési munkák január elején kezdődtek meg, és olyan központot hozunk létre, amely a közép-európai régióban egyedülálló méretű és kialakítású és egyaránt megfelel majd a BMW legújabb nemzetközi építészeti és műszaki standardjainak, valamint a megrendelő sokéves autós tapasztalatának és igényeinek is. Az átadást szeptemberre tervezzük, az ügyfeleink előtt várhatóan szeptember 22-én nyílik meg az új márkakereskedés" – kezdte Antal Péter ügyvezető igazgató. Hozzátette: miután a BMW napjaink leginnovatívabb gépjármű márkájának számít – élen járnak az elektromos autók fejlesztésében és a zöld, újrahasznosított energia felhasználásában – kézenfekvő volt, hogy a képviselt márkához igazodva a Wallis csoport is ezt az utat kövesse.

 

„Már a tervezési koncepciónál figyelembe vettünk számos környezettudatos építési kritériumot. Ilyenek többek között a nyílászárók és homlokzatok hőszigetelési tényezői, a csapadékvíz gyűjtése öntözési célokra vagy magas hatásfokú gépészeti berendezések alkalmazása" – folytatta Antal Péter, aki azt is elmondta: a beruházás legfontosabb környezettudatos eleme egy kisméretű házi naperőmű, amelyet az ALTEO Zrt-vel közösen hoznak létre. „Ezzel a kereskedésünk energiaszükségletének körülbelül 30%-át le tudjuk majd fedni, és valamennyi elektromos autó töltőnket saját előállítású villamos energiával fogjuk ellátni. Terveink szerint a fennmaradó energiaszükségletet is zöld energia beszerzésével fogjuk kielégíteni" – fogalmazott.

A smart energy management megközelítés jegyében az ALTEO 49 kilowatt teljesítményű napelemes kiserőművet telepít az épületre.

 

„Ez az együttműködés jó példája annak, hogy miként lehet a megújuló energiaforrásokat integrálni egy vállalkozás működésébe. A lépéssel partnerünk költséget takarít meg, és ami még talán fontosabb, az elkövetkező időszakban évente a saját termeléssel mintegy 20 000 tonna üvegház hatású gáz kibocsátástól kíméli meg a környezetet. És ki tudja, az alternatív hajtású gépjárművek terjedésének ütemét elnézve, lehet, hogy pár év múlva már az ügyfelek részére is evidenssé válik, hogy zöld autóhoz zöld áram is dukál" – mondta Ifj. Chikán Attila, az ALTEO Group vezérigazgatója.

 

A Wallis Motor Pest Kft. legújabb BMW szalonjában 16 új és 6 fiatal BMW Prémium Selection használt autót, a BMW motorkerékpár bemutató teremben 16 motort, a MINI épületben pedig 8 új autót tudnak majd bemutatni, miközben a kültéri, fedett terület, 20 új gépjármű kiállítására nyújt lehetőséget.

 

Rekordévet zárt a Wallis Motor Pest Kft. Még tovább fejlődik a BMW és MINI hazai élkereskedője. Az elmúlt évben jelentős növekedést realizált a Wallis Motor Pest Kft. BMW és MINI márkakereskedése. A Wallis Motor Pest és a szintén a Wallis csoporthoz tartozó Wallis Motor Duna márkakereskedés értékesítési számai az elmúlt évben a teljes BMW piac értékesítési volumenének több mint egyharmadát fedték le és a cégcsoport, idei közel 3 milliárd Ft-os új márkakereskedés beruházásával ez a mutató még tovább nőhet.

 

„Az elmúlt évben a Wallis csoport legnagyobb BMW és MINI márkakereskedése, a Wallis Motor Pest Kft. elérte a közel 500 BMW gépkocsi, 150 BMW motorkerékpár, valamint, a több mint 80 db MINI gépkocsi hazai forgalomba helyezését. A kiemelkedő százalékos növekedéssel és a 2014-ben teljes körűen átépített Wallis Motor Duna szalon értékesítési számaival együtt a hazai BMW-piac több mint egyharmadát lefedjük. Továbbá az idei év, köszönhetően a BMW legújabb követelményeinek maximálisan megfelelő, közel 3 milliárd forint értékű márkakereskedés beruházásunknak és a megnövekedett szalonforgalomnak még ígéretesebb számokat hozhat" – fogalmazott Kele András, a Wallis Motor Pest Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója.

 

Az elmúlt egy esztendőben az BMW „X"-es szériája, azon belül is az X5 és X6 modellek voltak a legnépszerűbbek a Wallis márkakereskedéseiben. A BMW „i" modellek iránt a 2014 év végi indulást követően, a zöld rendszám és az előnyös finanszírozási konstrukciók bevezetése óta szintén jelentősen megélénkült a kereslet.

Kele András azt is hozzátette, hogy az eladások nagyobb része céges beszerzés volt, és a férfi vásárlók eddigi dominanciája mellett a hölgy vásárlók aránya is folyamatosan növekszik. Az extrák tekintetében évek óta töretlen az automata váltó és a gyári navigáció iránti igény, miközben az SUV modelleknél a panorámatető luxusát választották a legtöbben. A színválasztás terén sem született még áttörés, az élénkebb színekkel szemben továbbra is a klasszikus fehér, fekete és a szürke árnyalatait választják a legtöbben.

 

A tervek szerint a Wallis Motor Pest Kft új márkakereskedése szeptember 22-én nyílik meg az ügyfelek előtt.

 

http://www.wallispest.hu

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük