Az Unilever Magyarország társadalmi felelősségvállalási programjának részeként idén is csatlakozott az Emberi Erőforrások Minisztériumának Egészségügyért Felelős Államtitkársága és az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat influenzafertőzés elleni kampányához.

 

Az Unilever Magyarország társadalmi felelősségvállalási programjának részeként idén is csatlakozott az Emberi Erőforrások Minisztériumának Egészségügyért Felelős Államtitkársága és az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat influenzafertőzés elleni kampányához.

 

Az Unilever célja, hogy minél több embernek segítsen higiénés szokásaik javításában, éppen ezért is csatlakozott a megelőzést szorgalmazó kampányhoz. A szervezők a közös akcióval a lakosság figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy mind saját, mind környezete egészségének megőrzése érdekében, mindenki tegye meg az alapvető és szükséges elővigyázatossági intézkedéseket az influenzaszezon küszöbén. A megbetegedés kivédhető olyan alapvető, megelőző lépésekkel, mint a helyes kézmosás vagy a fertőtlenítés, ami által nemcsak saját magunk, de szeretteink védelmét is biztosíthatjuk.

A Baba márka a kézmosás fontosságára hívja fel a figyelmet, hiszen a helyes, szappanos kézmosás csökkenti az influenzafertőzés veszélyét. A Domestos, mint a higiénia nagykövete a fertőtlenítés fontosságát hangsúlyozza, hiszen olyan fertőtlenítőszereket kínál, amelyek minden ismert kórokozófajt elpusztítanak, így az influenzavírust is.

A program részeként figyelemfelkeltő plakátok kerülnek kihelyezése országszerte óvodákba, általános iskolákba, közintézményekbe, gyógyszertárakba, várótermekbe, közlekedési eszközökre, aluljárókba azzal a céllal, hogy a megelőzés fontosságára felhívják a figyelmet.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük