2025.július.23. szerda.
 A Tiszatavi szezonok számaiA Tiszatavi szezonok számai

A Tisza-tavi Regionális Idegenforgalmi Bizottság és a Magyar Turizmus Zrt. Tisza-tavi Irodája a - hagyományokhoz híven- Szezonzáró Fórumot tart december 5-én Tiszafüreden, a nemrég átadott Tisza Balneum Thermal Hotel Platán termében, melyen a térség országgyűlési képviselői, polgármesterei, szolgáltatói, a Tisza-tavi Hatóságok képviselői, és a Tisza-tó...

Budapesti ingatlanhozamokBudapesti ingatlanhozamok 

Az ingatlanfinanszírozási üzletág - az ingatlanpiaccal együtt - az elmúlt években folyamatos dinamikus növekedésen ment keresztül és mára meghatározó és érett piaci szegmenssé vált. A legnagyobb piaci szereplők szerződött hitelállománya több százmillió eurót tesz ki, azaz a teljes ingatlanfinanszírozási piac több milliárd eurós nagyságrendet ért el mostanra.

 

 

A reneszánsz pápák műgyűjteményeként született fél évezrede a Vatikáni Múzeumok, és minden korszak új gyűjteményekkel gazdagította. Nemcsak gazadagságát, de látogatottságát tekintve is a világ élvonalban van. A minapi igazgatóváltással a régész Francesco Buranelli helyére a volt olasz kulturális miniszter, Antonio Paolucci kerül, hogy megvalósítsa a XVI. Benedek szándékát: a múzeum egyszerre neveljen és evangelizáljon.

 

A híres óragyárak nevét sokan ismerik, néhányat fel is tudnánk sorolni közülük. Az viszont már bizonyára sokkal nehezebb feladat volna, ha az általuk előállított órák nevét is megkérdeznék. Pedig úgy, ahogy az autóknál, a Fordnál van Escort és Fiesta, a Skodánál Felicia és Fabia - az óráknál is vannak márkacsoportok, családok. Az egyik leghíresebb épp a napokban...

 

A Child Helpline International (CHI) nemzetközi gyermek-segélyvonal szolgálat, a UPC nemzetközi kábeles szolgáltató támogatásával megvalósíthatósági tanulmányt készíttet az Európai Unióban működő gyermek-segélyvonalak számára kijelölt 116 111-es hívószám alkalmazhatóságával kapcsolatosan.

 

 

A „social media" az utazás-szervezés új tere - az utazási szolgáltatók itthon még nem ismerték fel az új kapcsolódási pontokat. A turisztikai szolgáltatók alapos szemléletváltásra kényszerülnek, különben kiesnek a versenyből, Magyarország mint brand hátrányban marad szomszédaival szemben - foglalható össze a múlt csütörtöki Arcus üzleti reggelin elhangzottak tanulsága.