A hazai reklám- és kommunikációs szakma a Magyar Reklámszövetség vezetésével idén október 8-12. között rendezi meg a 3. Reklámhetet, mely a Reklámpapi…Etetés? címet kapta. A fogyasztók egyre válogatósabbak, egyre érzékenyebbek arra, ha „meg akarják őket etetni".

 

A hazai reklám- és kommunikációs szakma a Magyar Reklámszövetség vezetésével idén október 8-12. között rendezi meg a 3. Reklámhetet, mely a Reklámpapi…Etetés? címet kapta. A fogyasztók egyre válogatósabbak, egyre érzékenyebbek arra, ha „meg akarják őket etetni".

Ezért egyre fontosabb, hogy a szakma és a nagyközönség találkozzon, megértsék egymás szándékait, igényeit, és közösen egy mindenki számára fogyasztható reklámkultúrát alakítsanak ki.

A 3. Reklámhét Budapest mellett hat vidéki nagyvárosban igyekszik ingyenes rendezvénysorozattal közelebb hozni egymáshoz a reklámok készítőit és fogyasztóit: Debrecenben, Győrött, Pécsett, Szegeden, Székesfehérváron és Tatabányán egyaránt találnak programot az érdeklődők. Az előadások között szerepel a reklámpszichológiától kezdve, az ügynökségi életet bemutató, a szakmai elhelyezkedési lehetőségeket latolgató beszélgetésen át az élő BTL-tenderig vagy a digitális délutánig mindenféle reklámmal kapcsolatos téma.

http://www.reklamhet.hu/2007/alap.phphttp://www.reklamhet.hu/2007/alap.php Idén első alkalommal rendezvényszervező ügynökség, az Extreme segíti a lebonyolítást.

 http://www.reklamhet.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük