www.jateknet.huwww.jateknet.hu

A GKIeNET felmérése alapján a hazai webes kereskedelem évről évre tovább növekszik, a 2009-ben elért 99 milliárd forintos összforgalom idén várhatóan 130 milliárd forint körül alakul.

  www.jateknet.huwww.jateknet.hu

A GKIeNET felmérése alapján a hazai webes kereskedelem évről évre tovább növekszik, a 2009-ben elért 99 milliárd forintos összforgalom idén várhatóan 130 milliárd forint körül alakul. Ez a dinamikus növekedés a JátékNet.hu webáruházra is nagy hatással lesz. A tavalyi rekordösszegű, kizárólag webáruházban való játékértékesítéssel 160 millió forintos nettó forgalom után, idén az eredmények közel 100 százalékos növekedését várja a JátékNet.hu. Az online játékáruház éves forgalmának növekedése immár negyedik esztendeje* évi 80-90 százalékos. Az éves forgalom 70-80 százaléka november 1. és december 31. között realizálódik, a napi látogatók száma pedig ugyanebben az időszakban több mint 15.000.

A webáruház kínálata nagymértékben igazodik az aktuális vásárlói igényekhez. Így például 2009-ben rendkívül népszerű volt a sikeres tévés improvizációs show-ból, a Beugróból készült társasjáték, melynek azóta kiegészítése és folytatása is megjelent. Idén ezen társasjátékok körében várhatóan a Megasztárból készült karaoke társasjáték lesz a legkeresettebb. A számtalan kifestő-, kirakó-, kreatív-, készségfejlesztő- és memóriajáték mellett a JátékNeten közel 200 féle LEGO és Duplo játék található, az alapvető figuráktól egészen a legdivatosabb Harry Potter vagy Star Wars legókig.

„Az internetes játékkereskedelemben megszokott árképzés általában legalább 20-30 százalékkal kedvezőbb, mint például a bevásárló központokban található játékboltok árképzése. Egy 10.000 forintos megrendelés esetében a vásárló még úgy is jóval kedvezőbb áron kapja kézhez a játékot, hogy még kiszállítási díjat is fizet. A JátékNet.hu forgalmi adatai jól mutatják, hogy egyre többen választják az online vásárlást, mert kényelmesebb, gyorsabb és nem utolsó sorban elkerülhető az erre az időszakra jellemző sorban állás az üzletekben" – mondta el Hankó Tamás, a JátékNet.hu Webáruház Kft. ügyvezető igazgatója. „A másik fontos bizalomnövelő tényező az elektronikus kereskedelem terén, hogy a magyarországi vevők 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatnak a vásárlástól" – tette hozzá Hankó Tamás.

A JátékNet.hu már 2006-os indulásakor megreformálta az online játékboltokat,  hiszen ők vezették be először Magyarországon azt, hogy az általános termékleírás mellett a vásárlók arról is kaptak információt, hogy hány éveseknek való az adott játék, fiúknak vagy lányoknak ajánlják, hányan lehet játszani, illetve hogy milyen mesehőshöz, rajzfilmfigurához kapcsolható. Az ötlet sikerén felbuzdulva egy éven belül már valamennyi hazai webáruház ezt a formátumot követte.

Egy éves kutatást és fejlesztést követően, 2010. augusztusban kezdték el alkalmazni a teljesen új rendszerüket, amellyel alapjában változtatták meg a keresési lehetőségeket. Minden találati lista ugyanis szűkíthető korra, nemre, márkára, mesehősre, árra, kategóriára stb. Ennek, és a Scarab Research intelligens termékajánlójának köszönhetően gyorsabban, könnyebben és átláthatóbban tudnak a vevők keresni a több mint 5000 féle termék között.

Az „Év Internetes Kereskedője Díj" III. helyezettje 2010-ben

Az idei évben számos elismeréssel jutalmazták a JátékNet.hu-t. A közönségszavazás, majd a szakmai zsűri döntése alapján a JátékNet.hu online áruház állhatott a dobogó harmadik fokára, olyan virtuális boltokat megelőzve, mint a NetPincér.hu, az eBolt.hu vagy a NetRisk.hu. Szintén nagy megtiszteltetés, hogy még ebben az évben az eFestival-on az előkelő 1. helyezést érték el az e-kereskedelem kategóriában.

„Nagyon örülünk az elismeréseknek, hiszen egy olyan mezőnyben indultunk, amelyben Magyarország legnagyobb internetes vállalkozásai találhatóak. A zsűri mindkét esetben egyértelműen díjazta az innovatív megoldásainkat, a JátékNet csapat odaadását és elkötelezettségét a gyermekes családok minél jobb kiszolgálása iránt, aminek két gyermekes apukaként külön örültem."- mondta el Hankó Tamás.

További információ a http://www.jateknet.hu/ weboldalon található.

*Karácsonyi forgalmak november 1. és december 31. között évenkénti bontásban:

2006: 1 millió

2007: 20 millió

2008: 44 millió

2009: 90 millió

 

A JátékNet.hu online játékáruház 2006 novemberben indult pénzügyi tőke nélkül, két házaspár közös ötleteként. A kezdetben kis családi vállalkozás az első pillanattól kezdve a vásárlók gyors és pontos kiszolgálását tűzte ki céljául, nem csupán a csomagküldés, de a személyes átvétel során is. Az elmúlt évek alatt az internetes áruház egy több mint tíztagú, dinamikusan fejlődő vállalkozássá nőtte ki magát. Sikereivel együtt növekedett a JátékNet.hu raktárkapacitása is, ma már több ezer terméket azonnal, készletről tudnak szállítani a legnagyobb futárcégek segítségével. Október óta a Scarab Research speciális ajánlórendszere többek között személyre szabott ajánlatokkal is segíti a vásárlók könnyebb eligazodását.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük