A válság az élet minden területén érezteti hatását: a vásárlók a komplex lakásfelújítási megoldások és fizetett szakemberek helyett egyre inkább az ún. „csináld magad"-termékek felé fordulnak.

 

A válság az élet minden területén érezteti hatását: a vásárlók a komplex lakásfelújítási megoldások és fizetett szakemberek helyett egyre inkább az ún. „csináld magad"-termékek felé fordulnak.

Az immár 10 éve a magyar piacon jelen lévő Soudal Magyarország Kft. a válság óta rendkívül nagy érdeklődést tapasztalt az ún. DIY (do-it-yourself, vagyis „csináld magad") termékek szegmensében – a felmérések szerint ugyanis a vásárlók így is megpróbálnak spórolni a termékeken.

– Az apróbb javításokat házilagos eszközökkel megoldó, ún. „csináld magad" készletek kelendővé váltak – fogalmazott Oltyán János, a Soudal Magyarország ügyvezető igazgatója. – Ez is jelzi, hogy a lakás- és háztulajdonosok igyekeznek a kisebb javításokat maguk elvégezni, hogy ne kelljen szakembert hívni. A Soudal termékek azért rendkívül népszerűek, mert az egyszerű, világos instrukciókkal és jelekkel ellátott csomagolásról a laikusok is el tudják dönteni, pontosan melyik termékre van szükségük. Tíz éves fennállásunk alkalmából most minden hónapban más-más termékünket kínáljuk akciósan; a június hónap terméke a Colotuile cserépragasztó.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük