A Soudal Magyarország Kft. idén ünnepli tizedik születésnapját. Az építőipari segédanyagok gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég tíz éve igazi sikertörténet.

 

A Soudal Magyarország Kft. idén ünnepli tizedik születésnapját. Az építőipari segédanyagok gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég tíz éve igazi sikertörténet.

A Soudal egy Belgiumban alakult, ma már nemzetközi vállalat, mely tíz éve mindössze egyetlen kereskedővel alakult meg Magyarországon. A cég ma tizenöt nagykereskedő partner, valamint több mint 1000 kiskereskedői bolt és öt  hipermarket-lánc beszállítója; az egyenletes vidéki jelenlétet pedig nyolc területi képviselő biztosítja. A cég a magyarországi sikeres vállalkozások mintapéldája: 2008-ban 2,5 millió terméket adtak el, és idén tovább bővítik a palettát új termékcsaládok bevezetésével.

– A piaci szereplők felmérése és a piaci szegmensek kijelölése, majd a termékválaszték kialakítása még 1999-ben történt meg – emlékezik vissza Oltyán János, a Soudal Magyarország ügyvezető igazgatója. – Az arculat és a márka intenzív megjelenése az ezredfordulóra tehető; pozitív visszajelzés volt az első barkácsáruház-láncokkal való szerződés, az első stratégiai fontosságú vevők megjelenése. A képviselői hálózat felépítése után 2003-ra a meglévő kapcsolatainkat stabilizáltuk, sőt bővítettük is. Mindez igazolta a helyes stratégia és koncepció választást.

A cég sikerei töretlenek voltak: 2004-ben már az új, budaörsi telephelyre költöztek, és az érett és tudatos értékesítésnek köszönhetően 2006-ben piacvezetői szerepet szereztek meg, melyet az elkövetkezendő években és megtartottak, stabilizáltak.

– A 2009-es év az évfordulónk, és egyben a próbatétel éve – tette hozzá Oltyán János. – Bizakodóak vagyunk a válság ellenére is, hiszen az eddigi tíz év megmutatta, hogy biztos helyünk van a piacon: ügyfeleink száma folyamatosan növekedett, hiszen 2005-ben még 1108 partnert szolgáltunk ki, tavaly a számuk pedig meghaladta már az 1400-at.

A tíz éves jubileumot a cég a vásárlóikkal együtt ünnepli: az idei értékesítési koncepció értelmében 2009 tíz hónapjában tíz különböző kiemelt termék szerepel a hónap termékeként, melyekhez különféle akciók keretében kedvezményekkel juthatnak hozzá a vásárlók. Ezen kívül egy különleges nyereményjáték keretében bárkinek lehetősége van beküldeni a saját ötletét a hónap ötleteként, bármilyen szabadon választott témában a Soudal termékeihez kapcsolódóan – a legjobbak pedig értékes jutalomban részesülnek.

A Soudal Magyarország széles termékválasztéka, új generációs, kiváló minőségű termékei, rövid szállítási határidői, valamint az ügyfelek részére nyújtott folyamatos termékismeret oktatása mind hozzájárul ahhoz, hogy a cég megerősítse vezető pozícióját a különböző piaci szegmensekben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük