www.3m.huwww.3m.hu  

Az idén minden valószínűség szerint eléri a hétmilliárd forintos éves árbevételt a 3M hazai leányvállalata, a 3M Hungária Kft. A magyar cég kiváló teljesítménye nem csak számokban mérhető, a 3M márka 2007-ben újra elnyerte a „Superbrand" státuszt is. Az amerikai vállalat világszerte ötvenezerféle(!) terméket forgalmaz, amely évente ötszáz új, árucikkel bővül.

www.3m.huwww.3m.hu  

Az idén minden valószínűség szerint eléri a hétmilliárd forintos éves árbevételt a 3M hazai leányvállalata, a 3M Hungária Kft. A magyar cég kiváló teljesítménye nem csak számokban mérhető, a 3M márka 2007-ben újra elnyerte a „Superbrand" státuszt is. Az amerikai vállalat világszerte ötvenezerféle(!) terméket forgalmaz, amely évente ötszáz új, árucikkel bővül.

Az elmúlt öt évben átlagosan 10 százalékos éves növekedési ütem mellett az idén várhatóan 7 milliárd forint árbevételt ér el a 3M Hungária Kft., jövőre pedig 14 százalékos növekedés mellett 8 milliárdos forgalom a cél – nyilatkozta Kanizsai Róbert, marketingkommunikációs vezető.

Az anyavállalt évi több mint 22 milliárd dolláros bevételének 7 százalékát fordítja kutatásra és fejlesztésre, mely világszerte évi 500 alapvetően új termék megjelenését jelenti. A 3M termékei 40 éve megtalálhatók a magyar piacon, önálló képviseleti irodát 1987-ben nyitott, a 3M Hungária Kft. 1991-ben alakult meg. A jelenleg 70 alkalmazottat foglalkoztató, 100 százalékban amerikai tulajdonú magyar leányvállalat az ipari felhasználású termékektől kezdve a közlekedési és munkavédelmi, telekommunikációs, elektronikai eszközökön át az egészségügyi, irodatechnikai termékekig mintegy tízezerféle terméket forgalmaz.

A márka hazai hírnevét öregbíti, hogy a 3M ebben az évben ismét Superbrand lett Magyarországon. Az 1995-ben, Nagy-Britanniában a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet mára a világ 57 országában működik. A díjat, illetve a Superbrand logó használatát minden évben független szakértői bizottság ítéli oda. Megfogalmazásuk szerint „Superbrand az a márka, mely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük