Két Fornetti-üzlet is elnyerte a rangos SuperStore díjat: a Ferenciek terén található Fornetti Food & Beverage bolt mellett egy szolnoki Coop-üzlet Fornetti-péksarokját is fődíjjal jutalmazták

 

Két Fornetti-üzlet is elnyerte a rangos SuperStore díjat: a Ferenciek terén található Fornetti Food & Beverage bolt mellett egy szolnoki Coop-üzlet Fornetti-péksarokját is fődíjjal jutalmazták

 

Rangos szakmai elismerést kapott két megújult arculattal rendelkező Fornetti-üzlet: a Ferenciek terén elhelyezkedő, a vállalat új street food koncepciójának jegyében életre keltett önkiszolgáló Fornetti Food & Beverage bolt, valamint egy szolnoki Coop-ban található péksarok is SuperStore díjat nyert. Az elismeréseket a hazai és nemzetközi szakmai zsűri a dizájn, az árubemutatás és a kiszolgálás minőségének szempontjait is figyelembe véve ítélte oda.

 

A SuperStore címre 11 kategóriában lehetett pályázni, amelyek közül kettőben is Fornetti-üzlet lett a győztes. Az idén a Ferenciek terén megnyitott Fornetti Food & Beverage (FFB) bolt a franchise kategóriában nyerte el a SuperStore díjat. Ez a cég új üzletláncának első boltja, ahol a már megkedvelt péksütemények mellett street food ételek – helyben sütött pizzák, wrapek, és szendvicsek – továbbá kávék, valamint kifejezetten az egészségtudatos fogyasztók igényeire szabott BakeFitt termékek és sajátmárkás cukormentes üdítők is kaphatók. A trendi, korszerű arculattal rendelkező üzletben mindezekhez gyors önkiszolgáló rendszerben lehet hozzájutni, amely koncepcionális megközelítés is hozzájárult a sikerhez.

 

Mindkét elismerést egy nemzetközi szakmai zsűri döntése nyomán kaphatták meg a Fornetti-boltok. A szakemberek döntésük meghozatala során kiemelten figyelték az üzletek koncepciójának megfelelő dizájnt, a célcsoport igényeivel harmonizáló külső és belső megjelenést, az árubemutatás mikéntjét és szakszerűségét, a személyzetet, a kiszolgálást, és a kommunikációt.

 

„Nagyon örülünk, hogy a szakma tetszését is elnyerte az új FFB-mintabolt. A Ferenciek terén található üzlet koncepcióját a legújabb fogyasztói igények figyelembevételével alkottuk meg: építettünk a street food-kultúra fejlődésére, az egészségtudatosság növekedésére, és dizájnra való egyre nagyobb odafigyelésre is" – mondta Bánhidi Attila, a Fornetti kereskedelmi és marketing ügyekért felelős ügyvezetője. A cégvezető hozzátette: „A SuperStore díj tovább növelte az üzletlánccal kapcsolatos magabiztosságunkat; ezek után még bátrabban folytathatjuk a megkezdett munkát, amelynek célja, hogy a Fornetti Food & Beverage boltok a közeljövőben a fővároson kívül a vidéki nagyvárosokban, sőt, Nyugat-Európában is hódíthassanak."

 

Nem csak a Ferenciek terén található üzlet nyert azonban díjat: shop-in-shop kategóriában a Coop Szolnok ZRt. 170. számú szolnoki üzletében található shop-in-shop egység lett a győztes. „Ez az elismerés elsősorban a Coop üzletlánccal való együttműködésünk nagyszerűségét dicséri. Remélem, a jövőben még sok hasonló, mindkét fél számára kedvező partnerséget tudunk majd kialakítani" – jegyezte meg Bánhidi Attila. „Világosan látszik, hogy a fogyasztók és a szakma is pozitívan értékeli a Fornetti megújulását, folytathatjuk tovább az építkezést ebbe az irányba" – zárta gondolatait az ügyvezető.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük