A bankrendszer globális válsága közepette tartotta meg Budapesten szokásos őszi E-Banking konferenciáját a CEBC (Central European Business Centre). Az IND Group, a banki front-office szolgáltatások magyar specialistája által támogatott rendezvény az elmúlt évek során a hazai bankszektor fontos fórumává vált, ahol a százfős hallgatóság előtt elhangzott, hogy miután a termékek egyre inkább hasonlítanak egymásra a szolgáltatás minősége lesz a döntő versenyelőny. Ehhez pedig a technológia fejlesztése a kulcs.

 

A bankrendszer globális válsága közepette tartotta meg Budapesten szokásos őszi E-Banking konferenciáját a CEBC (Central European Business Centre). Az IND Group, a banki front-office szolgáltatások magyar specialistája által támogatott rendezvény az elmúlt évek során a hazai bankszektor fontos fórumává vált, ahol a százfős hallgatóság előtt elhangzott, hogy miután a termékek egyre inkább hasonlítanak egymásra a szolgáltatás minősége lesz a döntő versenyelőny. Ehhez pedig a technológia fejlesztése a kulcs.

A jövő bankjának egyik legfontosabb jellemzője, hogy hosszú távú, bizalomra épülő kapcsolat kiépítésére törekszik az ügyféllel. Ennek legfontosabb eszköze az ügyfelek minél átfogóbb megismerése. Ez adja meg az alapját annak, hogy a bank az igényekhez leginkább illeszkedő kiszolgálást tudja biztosítani. Ehhez pedig technológiai fejlesztésre van szükség, egyre inkább ez válik a bankszektorban verseny legfontosabb területévé – mondta Vinnai Balázs, az IND Group ügyvezetője a budapesti E-Banking konferencián.

Az ügyfelek általában elégedettek a magyar bankokkal – legalább is ez derül ki a legfrissebb fogyasztói kutatásokból. A globális pénzügyi válság hatására az ügyfelek részéről fokozódó kritikai hozzáállás várható és az intézetek is egyre inkább a klasszikus termékek felé fordulnak. „Éppen ezért azok a bankok kerülnek előnybe a jövőben, amelyek ügyfeleiknek minden csatornán magas színvonalon kínálni tudják szolgáltatásaikat. Miközben néhány éve nagy különbség volt az offline és az internetes csatornákon igénybe vehető szolgáltatások között, ma már szinte teljesen azonos a kínálat. A kényelmes, biztonságos és széles körű szolgáltatást is nyújtani képes mobil banking pedig a közeli jövőben Magyarországon realitássá válik" – osztotta meg a konferencia résztvevőivel az IND Group véleményét Vinnai Balázs.

Nyíri József, az IND Group technológiai igazgatója a konferencián szólt arról is, hogy a cég milyen termékkel tör be a mobil banking piacra. „Az IND iMobile megoldása figyelembe veszi az eszköz sajátosságát, viszont gyors hozzáférést biztosít a felhasználók bankszámláihoz, a velük kapcsolatos információkhoz, egy titkosított és biztonságos adatcsatornán". Az IND Group számos olyan internetbanki, innovációs megoldást is bemutatott, amelyek meghatározó szerepet kapnak a jövő bankjában.

A konferencián a magyar pénzügyi szektor meghatározó szereplői vettek részt és adtak elő. A Budapest Bank, a CIB Bank, az OTP Bank és az Unicredit Bank szakemberei mellett a technológiaszállítók is tartottak előadásokat, így például a Microsoft képviselője is beszélt az egységes kommunikációról a bankszektorban.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük