Tom Tom Új reklámkampány – a nagyobb piaci részesedés reményében
A TomTom a világ legnagyobb navigációs megoldások gyártója ma bejelentette új európai TomTom GO reklámkampányának beindítását. A kampány több csatornán fut majd Európa 16 országában, TV, rádió, nyomtatott sajtó, közterületi és online médiumokon keresztül.
A TomTom a világ legnagyobb navigációs megoldások gyártója ma bejelentette új európai TomTom GO reklámkampányának beindítását. A kampány több csatornán fut majd Európa 16 országában, TV, rádió, nyomtatott sajtó, közterületi és online médiumokon keresztül.
A kampány október 1-én indul csaknem az összes országban, és az év végéig tart.Az új reklámkampány a nemrég bejelentett TomTom GO családot népszerűsíti, és új, egyedi animációs stílussal rendelkezik. Tartalmaz TV reklámokat, nyomtatott hirdetéseket, közterületi és online hirdetéseket.
A kampány a TomTom GO család három fő jellemzőjét kommunikálja: legjobb térképek, biztonság, egyszerű használat.Legjobb térképek: "A legjobb útvonalat választom, még akkor is ha az utak változnak"A Map ShareTM egy szabadalmaztatott térképjavító technológia, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy könnyedén és azonnal javíthassák térképeiket, és ezeket a javításokat megoszthassák másokkal. A TomTom felhasználók küldhetnek és kaphatnak javításokat minden nap, így alakítva ki a legfrissebb térkép adatbázist. Biztonság: "Oda megyek, ahova akarok, semmiért sem kell aggódnom"
A TomTom a biztonsági jellemzők komplett csomagjával rendelkezik a biztonságosabb és egyszerűbb utazásért, beleértve a ‘Segítség!' menüt. A képernyő mindössze pár érintésével a felhasználók megtalálják az utat a legközelebbi segítségnyújtó szolgáltatáshoz. Ezen felül hozzáférhetnek egy komplett elsősegély nyújtó kalauzhoz is.Könnyű használat:"Csak megmondom a Tomtom eszközömnek hova megyek és elindulok."A hangos úti cél meghatározás funkcióval a Tomtom felhasználók útjuk megkezdésekor egyszerűen hangosan kimondják úticéljukat. Az új felhasználóbarát érintőképernyő és a díjnyertes szoftver egyértelműen előnyt jelentenek az egyszerű és biztonságos vezetési élmény elérésében.
A Tomtom egy új animációs stílust alkalmaz reklám kampányában. A Tomtom a holland TBWANeboko ügynökséggel dolgozott együtt a projekt megvalósításában. A TBWANeboko megbízta a holland PostPanic céget két televíziós reklám elkészítésével.
Ennek eredményeként létrejött egy olyan egyedi vizuális élmény amely ötvözi a valódi mozgásokat, a vektoros képalkotást(rotoscop) a 3D animációt és a mozgó grafikát.Az animáció megtekintésével a nézők egy új világába csöppennek bele – a „Tomtom Világába".
A friss citruszöld háttér kreatív és hatékony módon hangsúlyozza ki a márkanevet. A főbb szereplők vektorizálták, majd körvonalakkal illusztrálták. A végeredmény egy olyan, animáció, amely mozdulataiban, mimikájában, és karakter kifejezésben szuper realisztikus, és a nézőt szinte behúzza a történetbe.Az elkészült kreatív anyagokat a következő linkekre kattintva lehet megtekinteni:
TV http://www.tomtom.com/lib/doc/press/HD_30s_EN_300807.wmv
http://www.tomtom.com/lib/doc/press/CM_30s_EN_300807.wmv
Nyomtatott http://www.tomtom.com/lib/doc/press/TomTom_Print_ads_Halfpage2808.pdf
http://www.tomtom.com/lib/doc/press/TomTom_Print_ads_Singlepage2808.pdf
Közterületi http://www.tomtom.com/lib/doc/press/TomTom_BillBoard_UK_280807.pdf
Rádió http://www.tomtom.com/lib/doc/press/Tomtom_RC25_Clothes_2008-.mp3
http://www.tomtom.com/lib/doc/press/Tomtom_RC25_Toaster_2208-.mp3
http://www.tomtom.com/lib/doc/press/Tomtom_RC25_EggTimer2008-.mp3
http://www.tomtom.com/lib/doc/press/Tomtom_RC25_Dog_2008-.mp3
A TomTom-ról:TomTom NV az autós navigációs rendszerek legnagyobb szállítója a világon. Termékeit úgy fejleszti ki, hogy közben nagy hangsúlyt fektet az innovációra, a jó minőségre, a könnyen kezelhetőségre, biztonságra és az értékre.
A TomTom termékei közé tartoznak azok az all-in-one eszközök, melyek segítségével az ügyfelek közvetlenül navigálhatnak: ilyen a kiváló TomTom GO termékcsalád, a TomTom ONE termékcsalád, TomTom ONE XL valamint a TomTom RIDER. A TomTom PLUS helyszínhez kötött tartalom és szolgáltatáscsomag a TomTom navigációs termékei számára, amelyek a TomTom HOME-on keresztül könnyen elérhetők.
A TomTom olyan navigációs szoftver termékeket is szolgáltat, amelyek harmadik fél eszközeivel is integrálhatók; a TomTom NAVIGATOR szoftver a személyes digitális asszisztensekhez és az intelligens telefonokhoz. A TomTom WORK az iparág vezető kommunikációs és intelligens navigációs technológiáit ötvözi a legjobb nyomvonal és élkövető technológiákkal.
A TomTom termékeit egy 31 országra kiterjedő viszonteladói hálózaton keresztül, illetve online értékesítik. A TomTomot 1991-ben alapították Amszterdamban. A cég Európa más városaiban, Észak-Amerikában, valamint az ázsiai és csendes-óceáni térségben létesített irodákat. A TomTom részvényeit a Euronexten és az amszterdami értéktőzsdén jegyzik.