Még ez a régi logo...Még ez a régi logo…

Júliustól új arculattal jelenik meg a CIB Bank a nagyközönség előtt. Az arculatváltás célja, hogy az Intesa Sanpaolo bankcsoport külföldi érdekeltségei a világ minden pontján csoportként is felismerhetővé váljanak.

 Még ez a régi logo...Még ez a régi logo…

Júliustól új arculattal jelenik meg a CIB Bank a nagyközönség előtt. Az arculatváltás célja, hogy az Intesa Sanpaolo bankcsoport külföldi érdekeltségei a világ minden pontján csoportként is felismerhetővé váljanak.

Corrado Passera, az Intesa Sanpaolo vezérigazgatója ez év januárjában egy bécsi sajtótájékoztatón jelentette be, hogy 2008 folyamán egységesítik a csoporthoz tartozó külföldi leánybankok arculatát, hogy ezzel is erősítsék a közvéleményben a képet: az egyes bankok egy nagy és erős bankcsoport tagjai. Az arculatváltásról szóló döntés kapcsán az Intesa Sanpaolo vezetősége szem előtt tartotta, hogy az adott üzleti környezetben már meggyökerezett és régóta jól ismert nevek megmaradjanak, és csak a logó arculati megjelenése változzon.

Az ütemezéséről a vezérigazgató elmondta: a leánybankoknak 2008 folyamán kell végrehajtaniuk a logóváltást.

A fent vázolt folyamat természetesen a CIB Bankot is érinti. Amint az elmondottakból kiderült, bankunk neve nem változik, a jövőben is CIB Bank Zrt. néven folytatjuk tevékenységünket.

Az új logót két fő elem alkotja: az embléma és márkanév. Az embléma (amely külön is használható) egy római vízvezetéket ábrázoló, többszínű piktogram. A vízvezeték (aquaduct) szimbólum – ami az Intesa Sanpoalo jelenlegi logójának része – az összes leánybank logójában is megtalálható lesz. Az antik vízvezeték nemcsak a szilárdság és a technológiai fejlettség, hanem az élet, a bőség, a népek és kultúrák egyesülésének jelképe is. Szimbolikusan az Intesa Sanpaolo bankcsoport elkötelezettségét, a társadalom iránti felelősségét és nemzetközi elhivatottságát ábrázolja.

A vízvezeték szimbólumot a vörös-narancs keretbe foglalt kék, zöld és narancsszínű ívek keltik életre. Mindegyik szín a világunkat alkotó természetes elemek egyikét szimbolizálja:

– a narancs a Napot, az energiát fejezi ki;

– a zöld árnyalatai a növényeket, a természetet, a növekedést;

– az okker árnyalatai a földet, a homokot és a munkát;

– a kék árnyalatai a levegőt, a vizet, a tengert.

A CIB Bank márkanév betűi és színe a torinói Sanpaolo IMI eredeti logójából származnak: a Trajan betűkészletet a római Fórumon álló Trajánusz-oszlopon használt római betűk ihlették. Klasszikus, időtlen betűtípus, biztonságot és állandóságot fejez ki.

Az Intesa Sanpaolo csoport tagbankjai arculatváltásának egyik legfontosabb eleme, hogy minden leánycégre nézve egységes, de a helyi sajátosságoknak megfelelően lefordított brand-szlogen kerül bevezetésre. A „Thinking ahead with you" nemzetközi brand-szlogen magyar fordítása: „Együtt, a jövőről." és azt fejezi ki, hogy miközben folyamatosan változunk és megújulunk, egy célunk biztosan állandó marad: az, hogy együtt gondolkodjunk ügyfeleinkkel, és olyan innovatív pénzügyi megoldásokat kínáljunk, amelyek megfelelnek valódi igényeiknek".

A CIB július 1-jén kezdte meg központi épületeinek és fiókjainak az arculatváltással összefüggő átalakítását. Július 14-én nagy és átfogó imázskampányt indít, hogy a közvéleménnyel is megismertesse új arcát. Célul tűzték ki,  hogy szeptemberre minden fontos feladatot lezárjanak, ami az arculatváltással kapcsolatos.

http://www.cib.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük