http://www.visszajelzes.com/http://www.visszajelzes.com/

visszajelzes.com néven új szolgáltatást indít a Biteq magyar tulajdonú informatikai vállalkozás.  A szolgáltatás lehetőséget biztosít kis- és közepes vállalatok számára, hogy egy egyszerű eszköz használatával jelentősen javítsák ügyfélszolgálatuk színvonalát. A visszajelzes.com célja a vevők és a szolgáltatók közötti kommunikáció fejlesztése, valamint az ügyfél-elégedettség mérése és növelése.

  http://www.visszajelzes.com/http://www.visszajelzes.com/

visszajelzes.com néven új szolgáltatást indít a Biteq magyar tulajdonú informatikai vállalkozás.  A szolgáltatás lehetőséget biztosít kis- és közepes vállalatok számára, hogy egy egyszerű eszköz használatával jelentősen javítsák ügyfélszolgálatuk színvonalát. A visszajelzes.com célja a vevők és a szolgáltatók közötti kommunikáció fejlesztése, valamint az ügyfél-elégedettség mérése és növelése.

Minden cégvezető szeretné tudni, hogy milyen lépések szükségesek a bevételek növeléséhez, vagy milyen változtatásokkal lehetne kiemelkedni a hasonló szolgáltatások tömegéből, és azt is, hogy milyen hibák vezethetnek biztosnak gondolt ügyfelek elvesztéséhez. A visszajelzes.com a vásárlói visszajelzések gyűjtésével, menedzselésével és a tapasztalatok hatékony felhasználásával járul hozzá a válaszok megtalálásához.

Egy jól működő kis- vagy közepes vállalkozásnak érdemes minél több korszerű eszközzel támogatnia az ügyfelek véleményének összegyűjtését. A tapasztalatok alapján viszont egy e-mail cím vagy egy egyszerű űrlap egyrészt nem vezeti rá a vevőt arra, hogy milyen információkat kellene megadnia a problémája megoldásához, másrészt nem is nyújt elegendő motivációt a visszajelzéshez. A visszajelzes.com egy könnyen kezelhető, de mégis hatékony megoldást kínál erre a problémára. Az oldal segítségével percek alatt tetszőleges kérdőívek készíthetők, melyekkel az ügyfelek kellő részletességgel tudják egy adott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos gondolataikat körülírni, legyen szó akár panaszról, pozitív vagy negatív véleményről, hibáról, vagy egyszerűen csak egy ötletről. Ezeket az űrlapokat aztán hozzá lehet kapcsolni a cégben meglévő ügyfélkapcsolati infrastruktúrához, a honlapra vagy blogba pedig néhány kódsor beillesztésével fel lehet tenni a visszajelzési lehetőség elérhetőségét vagy figyelemfelhívó gombját. A lényeg, hogy egy vevő számára minden lehetséges helyen egyértelmű legyen, hogy rendelkezésre áll az a fórum, mellyel a véleményét megfelelő részletességgel leírhatja, majd a megfelelő illetékes felé továbbíthatja, hogy a felmerülő problémáját gyorsan orvosolják.

Az oldal hosztolt szolgáltatásként működik, azaz a kérdőív és a válaszok a visszajelzes.com-ot üzemeltető szolgáltató infrastruktúráját terhelik. A kérdőívet összeállító felhasználó így akár saját honlap nélkül is igénybe veheti a szolgáltatást. Ilyenkor a kérdőív egyszerűen megjegyezhető címét érdemes használnia (pl. visszajelzes.com/cégnév vagy visszajelzes.com/szogáltatásnév), melyet akár a kimenő számlák aljára is rányomtathat, vagy mailekben, névjegykártyán is használhatja.

A visszajelzes.com a beérkezett visszajelzések menedzselésében is hatékony támogatást nyújt, e nélkül ugyanis a beérkező visszajelzésekből hamar átláthatatlan információ dzsungel keletkezne. Ezt elkerülendő az űrlapokhoz fel lehet venni olyan plusz információkat is, melyeket csak az űrlap gazdája láthat és szerkeszthet. Ilyen például a bejelentés státusza vagy a kapcsolódó feladatok felelőse és határideje, melyek naprakészen tartásával jól kézben tarthatóvá és átláthatóvá válik a visszajelzési adatbázis. A visszajelzések ezen felül táblázatosan szerkeszthetők és szűrhetők, majd Excelbe exportálhatók, valamint akár látványos grafikonokkal is áttekinthetők.

Természetesen nem minden működési területen van értelme kirészletezni egy visszajelzési formanyomtatványt, egyes területeken ez csak fölösleges túlbonyolítást eredményezne. Ugyanakkor tapasztalatból elmondható, hogy a legtöbb esetben van létjogosultsága a részletességnek: jobban rá tudja vezetni a visszajelzést adó felet, hogy milyen információkat kellene megadnia, hogy a szolgáltató érdemben tudjon foglalkozni a bejelentésével. Például egy tanfolyamokat tartó cég esetén (mely tanfolyam, tartalmi értékelés, előadó értékelés, catering értékelés, stb.) vagy egy pizza futár esetén (melyik pizzéria, kiszállítás időpontja, futár neve, pizza fajtája, stb.) a részletek mind-mind olyan információkat jelenthetnek, melyek nélkül a visszajelzések hiányosak lennének. Az utóbbi időben egyre több visszajelzés kezelő alkalmazás jelent meg globálisan, ez alapján az ilyen jellegű szolgáltatások itthon is keresettek lehetnek.

Egy jól működő ügyfélkapcsolat érdekében számos folyamatot kell karbantartani és tökéletesíteni. Ezeket természetesen nem lehet egy eszköz használatával egyik napról a másikra megoldani. A tipikus kkv-s ügyfélvisszajelzés menedzsment problémák azonban egy ilyen egyszerűen használható eszközzel is tökéletesen átláthatóvá válhatnak.

A visszajelzes.com indulása utáni első hónapban az alap előfizetési csomag teljesen ingyenesen rendelhető meg. További információ a szolgáltatásról:

http://www.visszajelzes.com/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük