A Goodyear egy vadonatúj mobil alkalmazást vezet be, hogy még magasabb szintre emelje az európai vásárlói számára nyújtott szerviz szolgáltatásai minőségét és gyorsaságát. Az egyszerű tabletekre telepített új alkalmazás a szervizműhelyek dolgozóinak azonnali lehetőséget nyújt az információk rögzítésére és fogadására, melyen keresztül adatokat és fényképeket lehet közvetlenül továbbítani a FleetOnlineSolutions (FOS) internetes menedzsment-rendszerbe, valamint karbantartási adatokat fogadhatnak a szerelők.

A Goodyear egy vadonatúj mobil alkalmazást vezet be, hogy még magasabb szintre emelje az európai vásárlói számára nyújtott szerviz szolgáltatásai minőségét és gyorsaságát. Az egyszerű tabletekre telepített új alkalmazás a szervizműhelyek dolgozóinak azonnali lehetőséget nyújt az információk rögzítésére és fogadására, melyen keresztül adatokat és fényképeket lehet közvetlenül továbbítani a FleetOnlineSolutions (FOS) internetes menedzsment-rendszerbe, valamint karbantartási adatokat fogadhatnak a szerelők.

A flották számára elengedhetetlenül fontos az abroncs-menedzsment szolgáltatások használata, és az eJob alkalmazást is magába foglaló FleetOnlineSolutions rendszer kiaknázása. Az eJob digitális alkalmazás által nyújtott innovatív megoldás felgyorsítja és pontosabbá teszi az abroncskezelési folyamatokat, ráadásul a vásárlók valós időben követhetik az abroncsokon végzett munkák fázisait.

A Goodyear eJob appját használva gyorsan és egyszerűen nyomon lehet követni a tehergépkocsi-abroncsokon végzett munkákat. Az eJob a vonatkozó információk továbbítását és fogadását is lehetővé teszi, beleértve a kerékpozíciókat és az egyéb területeket érintő adatokat is. GSM táblagépet használva az adatok küldése és fogadása a szerelés helyszínén, munkavégzés közben megvalósítható. Ha abroncscsere válik szükségessé, fényképek is készíthetők a tehergépkocsi-abroncsról, és megjegyzések fűzhetők a képek mellé. Ennek segítségével a teherautó üzemeltetője ténylegesen láthatja az abroncsot, és az okot, ami szükségessé teszi az abroncs cseréjét. Az új eJob alkalmazás több nyelven is elérhető, így Európa-szerte egyszerűen használható.

A szerelők könnyen érthető, felugró menük segítségével kaphatnak olyan alapvető információkat az abroncsokról, mint az abroncsnyomás, továbbá egyéb alapadatokhoz férhetnek hozzá. Ezek az információk azonnal elérhetők a 2000 európai Goodyear TruckForce szerviz vagy szerződéses szolgáltató bármelyike számára.

„Az eJob alkalmazás a gyorsaság és a pontosság tekintetében fantasztikus előnyöket nyújt az abroncs-menedzsment szolgáltatások használatakor" – mondta Waldek Jarosz, a Goodyear flotta megoldásokért és tehergépkocsi-abroncsokért felelős igazgatója az EMEA régióban. „Hisszük, hogy FleetOnlineSolutions program jelenleg a piacon elérhető legjobb ilyen jellegű megoldás, amelyet még tökéletesebbé tesz az új eJob alkalmazás. A flottaüzemeltetőknek nyújtott egyértelmű előnyök eredményeként a FleetOnlineSolutions és a FleetFirst abroncs-menedzsment szolgáltatásunkat igénybe vevő flották száma folyamatosan növekszik Európában."

Az FleetOnlineSolutions-t az teszi különlegesen vonzóvá az ügyfelek számára, hogy a rendszer az interneten keresztül azonnal elérhető. Ez azt jelenti, hogy a munkavégzés minden pillanata azonnal nyomon követhető. Így például – annak köszönhetően, hogy az adott technikus az eJob alkalmazást használja – egy finnországi ügyfél azonnal láthatja, amikor Olaszországban az egyik abroncsát szervizelik vagy eltávolítják a gépjárművéről.

A Goodyear eJob a Goodyear FleetOnlineSolutions internetes abroncs-menedzsment rendszer részét képezi. Az alkalmazást használva az abroncs szerelését végző személy a helyszínen rögzítheti a munkavégzéshez kapcsolódó legfontosabb adatokat. Az információk közvetlenül a táblagépről továbbíthatók az FleetOnlineSolutions honlapjára, ahol az ügyfél számára ezek azonnal rendelkezésre állnak. A Goodyear eJob alkalmazás a Google Play online áruházból most ingyenesen letölthető.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük