Az előrejelzések szerint 2015-re 42 millió új Unified Communications felhasználóra számíthatunk világszerte, akik professzionális kiszolgálása érdekében a Jabra – UC VOICETM sorozat néven – négy kifejezetten UC használatra készült headsetet dob a piacra. 

 

Az előrejelzések szerint 2015-re 42 millió új Unified Communications felhasználóra számíthatunk világszerte, akik professzionális kiszolgálása érdekében a Jabra – UC VOICETM sorozat néven – négy kifejezetten UC használatra készült headsetet dob a piacra. 

 

A Jabra négy headsetből álló új terméksorozata olyan vállalatoknak készült, amelyek a teljes szervezetben kívánják költséghatékony módon az egységes kommunikációt bevezetni, mindezt mínőségi headsetekre támaszkodva. A készülékek úgy alkalmazkodnak a különböző munkastílusokhoz és munkahelyi környezetekhez, hogy használóiknak nem kell a kényelem és felhasználói egyszerűség terén sem kompromisszumokra kényszerülniük.

 A UC VOICETM széria az alkalmi, valamint a gyakori felhasználóknak is megbízható audió minőséget és felhasználóbarát vezérlést biztosít minden egységes kommunikációs platformon.

 A Jabra UC VOICETM 250 a széria legkompaktabb készüléke, mely napjaink virtuális irodai környezetére lett kifejlesztve. A headset diszkréten, fül mögött viselhető, és akár videokonferenciák közben is használható.

 Az UC felhasználók száma 2015-ig várhatóan 600%-kal növekszik

 „Ma körülbelül 7,8 millióan használják a UC technológiát világszerte – mondta Soren Christensen (Jabra Vice President of Marketing, Products and Alliances). – 2015-re ez a szám várhatóan 49,5 millióig emelkedik.  A Jabra a beszédhang továbbítását adja hozzá a UC élményhez, kimagasló hangminőséget, kényelmet és könnyű használatot kínáló headseteket csatlakoztatva a UC megoldásokhoz – mindez egyszerre biztosítja a befektetések jelentős megtérülését. Ezzel a könnyen kezelhető UC headset terméksorozattal a Jabra úttörővé válhat a technológia elterjesztésében." – tette hozzá Soren Christensen.

 Amint egyre több vállalat vezet be UC rendszert, terjed az a felismerés is, hogy a hangminőség létfontosságú szerepet játszik a bevezetés sikerességében. Ez valóban kritikus fontosságú mindkét fél számára a UC beszélgetés során, de ezen kívül számos más szempont is közrejátszik a headset teljesítményével kapcsolatban.

 „A headsettől elvárjuk, hogy könnyen beállítható, és kényelmesnek legyen; tulajdonképp kézzelfoghatóan minőségi hatást kell keltsen. – nyilatkozta Theresa Robinson (Director, Collaboration Applications Product Marketing for Avaya) – A hagyományos telefon és a headset harmonikusan és tökéletesen kell kapcsolódjon. Ez a kulcsa annak, hogy a munkavállaló elfogadja a UC bevezetését és sikeresen valósuljon meg a munkahelyi együttműködés, s javuljon a termelékenység."

 Az új Jabra UC VOICETM terméksorozatával a Jabra a felhasználók igényeinek megfelelő innováció, valamint a magas teljesítményű headsetek kifejlesztésének hosszú hagyományaira épít. A Jabra elsőként optimalizálta headsetjeit a Microsoft Office Communicator-ra, így régóta kínál kényelmes, könnyen használható és kíváló headseteket, melyekkel a UC kínálta előnyök maximálisan kihasználhatók.

„Lényegében a költséghatékony headsetek új kategóriáját teremtettük meg – tette hozzá Soren Christensen. – A Jabra UC VoiceTM sorozat egyszerre erős és gazdaságos. A készülékek egyszerűek, tartósak, kiemelkedő hangminőségűek, és a Jabra több éves tapasztalatára építve díjnyertes  sorozatot alkotnak."

A Jabra UC VOICETM headsetek hozzájárulnak a Unified Communications ígérete és a végfelhasználó közötti utolsó lépés megtételében.

‒        Kifejezetten UC platform bevezetésekhez

‒        Könnyen telepíthető

‒        Könnyen karbantartható

‒        Kiemelkedően tiszta hang

‒        Könnyen elsajátítható használat

‒        Kéféle viselési mód

‒        Két év globális jótállás

‒        Gyorsan megtérülő UC beruházás

 

www.Jabra.com

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük