2011. május 27-től menetrendszerinti járatok indulnak a Hamilton International Airportról (Torontó) Budapestre, Prágába és Krakkóba a FlyCentralEurope.com és a Hamilton International Airport együttműködésében, valamint Kanada egyik vezető touroperátorának közreműködésében. A budapesti járatnyitás melletti döntést nagyban segítette a Magyar Turizmus Zrt. által újjászervezett, új légi járatok indítását ösztönző Légi Marketing Alap (LMA). Az új járat az LMA keretében folytatott tárgyalások újabb, immáron hatodik eredményének tekinthető.

2011. május 27-től menetrendszerinti járatok indulnak a Hamilton International Airportról (Torontó) Budapestre, Prágába és Krakkóba a FlyCentralEurope.com és a Hamilton International Airport együttműködésében, valamint Kanada egyik vezető touroperátorának közreműködésében. A budapesti járatnyitás melletti döntést nagyban segítette a Magyar Turizmus Zrt. által újjászervezett, új légi járatok indítását ösztönző Légi Marketing Alap (LMA). Az új járat az LMA keretében folytatott tárgyalások újabb, immáron hatodik eredményének tekinthető.

A járatnyitás turisztikai szempontból is fontos esemény, mivel a járat évente közel 20.000 vendégéjszakát generálhat a magyar fővárosnak. Az új járattal továbbá egy olyan vendégkör szólítható meg, akik főként gyógyászati céllal utaznak, illetve igen magas turisztikai költéssel rendelkeznek: míg a külföldi vendégek átlagosan 70 dollárt költenek naponta utazásuk során, addig az észak-amerikaiak napi költése a 100 dollárt is meghaladja. A kanadai menetrendszerinti fapados járattal az észak-amerikaiak mellett a Dél-Ontarióban élő, jelentős számú magyar, cseh és lengyel utazók is könnyebben érhetik el Közép-Európát.

Az új járat és Magyarország mint turisztikai célpont népszerűsítése érdekében az MT Zrt. a Hamilton International Airporttal és a kanadai touroperátorral közösen, a hazai szolgáltatók bevonásával intenzív kampányt kíván folytatni a kibővített LMA keretében.

A repülőjegyek már foglalhatók az alábbi link alatt: http://www.flycentraleurope.com/

A KSH legfrissebb statisztikai adatai szerint, 2010. január-novemberben a kanadai vendégek 21%-kal több, összesen 61.000 vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.

Mint ismeretes, a Magyar Turizmus Zrt. egyik legjelentősebb feladatának tartja, hogy javuljon Magyarország mint turisztikai desztináció megközelíthetősége, elérhetősége, amelynek érdekében a társaság újjászervezte a Légi Marketing Alapot. A megújult LMA keretében az MT Zrt. szorosan együttműködik a hazai szolgáltatókkal, továbbá a légi közlekedés szereplőivel való hatékony kapcsolat elősegítésére a Zrt. új szervezetében külön terület foglalkozik a légi közlekedést érintő stratégiai kérdésekkel.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük