ww.hazipatika.comwww.hazipatika.comA HáziPatika.com egészségügyi ismeretterjesztõ portál élete újabb mérföldkõhöz érkezett. A portál közel tízéves története során számos kitüntetést kapott, azonban a Superbrands cím elnyerésével a HáziPatika.com is belépett a magyarországi szupermárkák társaságába. A független és önkéntes bizottság által odaítélt kitüntetést olyan márkák kaphatják meg, amelyek a saját területükön kitûnõ hírnevet szereztek.

 ww.hazipatika.comwww.hazipatika.comA HáziPatika.com egészségügyi ismeretterjesztõ portál élete újabb mérföldkõhöz érkezett. A portál közel tízéves története során számos kitüntetést kapott, azonban a Superbrands cím elnyerésével a HáziPatika.com is belépett a magyarországi szupermárkák társaságába. A független és önkéntes bizottság által odaítélt kitüntetést olyan márkák kaphatják meg, amelyek a saját területükön kitûnõ hírnevet szereztek.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 50.000 védjegybejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezetõ képviselõibõl álló Szakértõi Bizottság ennek az adatbázisnak a szûkített, tisztított és frissített változatából választja ki a 2007-es év magyar Superbrandseit. A HáziPatika.com 8 éve támogatja és segíti a magyar lakosság felvilágosítását egészségügyi témákban, elsõdleges célja – ahogy jelmondatában is szerepel: "egészségrõl interneten" -, hogy az általános egészséggel kapcsolatos információkat eljuttassa az elsõsorban laikus érdeklõdõknek.

A portál célkitûzésének megfelelõen oldalain szakmailag megbízható, kiegyensúlyozott és korszerû anyagok állnak folyamatosan a látogatók rendelkezésre. Ennek biztosítására a tartalmak orvosok, egészségügyi szakemberek közremûködésével és szakmai felügyelete mellett készülnek, az akadémikus orvostudomány általánosan elfogadott irányvonalaihoz igazodva.

Az 1999 áprilisában indult HáziPatika.com mára havi megközelítõleg 400.000 látogatójával a legnagyobb és leglátogatottabb vezetõ egészségügyi portállá nõtte ki magát mind az oldalletöltések, mind a felhasználók száma tekintetében. Az egészségügyi oldalak között elsõként induló magazin a kezdetek óta rengeteg tudást – több mint 3.000 cikk – és tapasztalatot halmozott fel, ami igazi értéket teremtett az egészségügy és az egészséges életmód iránt érdeklõdõk szemében.

A számos eddigi kitüntetés ellenére a HáziPatika.com – a világháló innovatív lehetõségeit kihasználva – folyamatosan a megújulásra törekszik, mindig újabb és újabb szolgáltatásokat biztosítva felhasználói részére.

A portál talán legismertebb kezdeményezése az Év kórháza választás, amely kiváló felületet kínál a felhasználóknak a hazai egészségügyi intézményekkel kapcsolatos véleményük kifejtésére. A kórházak közötti felmérés nem titkolt célja, hogy eredményeivel hozzájáruljon a betegellátás jelenlegi színvonalának emelkedéséhez, s mindnyájunk javát szolgálja.

A HáziPatika.com népszerû szolgáltatásai közé tartozik még a szakértõink oldal, ahol a szakorvosoknak lehet kérdéseket feltenni. A felhasználók elõszeretettel használják az Egészség – receptek oldalt is, és egyre többen keresik fel és vásárolnak a megújult, és kibõvített portál internetes boltjában is.

A HáziPatika.com legfrissebb fejlesztése a speciális blogok tárháza, amelynek lényege, hogy mind a felhasználók, mind az orvosok vezethetnek internetes-naplót. A HáziPatika.com blogja annyiban tér el más, hagyományos blogoktól, hogy itt elsõsorban az egészségügy, egészségmegõrzés, betegségek, kezelési-, és gyógyulási folyamatok, egészséges életmód témakörben találhatunk internetes naplókat, míg a Dr. BLOG-ban fény derülhet arra, hogy milyen egy szakorvos élete, munkája során mivel kell megbirkóznia, hivatásának mik a szépségei, buktatói.

A Superbrands 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ 57 országában mûködik, köztük Magyarországon is 2004 óta. A Superbrands státuszt független szakértõi bizottság adományozza az általa a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban. A Superbrands egyik legfõbb törekvése, hogy a legerõsebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történõ bemutatásával a márkaépítés jelentõségére irányítsa a figyelmet. Superbrands az a márka, amely a saját területén kitûnõ hírnevet szerzett.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük