Új adománygyűjtő akciót indított 2010. június 8-án a Tesco. 91 hipermarketben kaphatók azok a különleges ceruzák, amelyeket nemcsak kézbe venni jó, hanem jótékony célt is szolgálnak: az eladásukból származó többletbevétel ugyanis a Mosoly Alapítvány programjának megvalósítását támogatja, és ezzel sok-sok gyerek testi-lelki egészségét szolgálja.

 

Új adománygyűjtő akciót indított 2010. június 8-án a Tesco. 91 hipermarketben kaphatók azok a különleges ceruzák, amelyeket nemcsak kézbe venni jó, hanem jótékony célt is szolgálnak: az eladásukból származó többletbevétel ugyanis a Mosoly Alapítvány programjának megvalósítását támogatja, és ezzel sok-sok gyerek testi-lelki egészségét szolgálja.

A Tesco-Global Áruházak Zrt. folyamatosan részt vesz a helyi közösségek életében, és felelős vállalatként segít a rászorulókon. Nyolc éve működteti „Az év támogatottja" elnevezésű programot, amelynek keretében 2009-ben az élmény-, életmód- és művészetterápiás programokat, valamint alkotó foglalkozásokat szervező Mosolyvarázs Programot támogatta. Elkötelezettségének köszönhetően a Mosolyvarázs Programot működtető Mosoly Alapítvány olyan további elemekkel tudta bővíteni eddigi tevékenységét, mint az Egészséges Életmód Napok, illetve egy gyermekek számára kiírt rajzpályázat.

A Mosolyvarázs Program célkitűzéseinek sikeres megvalósításához a Tesco vásárlói is hozzájárulhatnak, ha június 8-tól „varázsceruzát" vásárolnak az áruházlánc 91 hipermarketjében. A különleges formájú és kivitelezésű ceruzák 299 forintos darabáron érhetők el a hipermarketek pénztárainál. A ceruzák vételárából származó többletbevételt a Mosolyvarázs Program javára ajánlja fel a Tesco. Az adománygyűjtő „varázsceruzák" korlátozott számban, a készlet erejéig kaphatóak.

„Büszkék vagyunk rá, hogy áruházainkban elérhetővé tehetjük a jótékony célt szolgáló Mosolyvarázs ceruzákat. Bízunk benne, hogy minél több vásárlónk vesz majd ilyen ceruzát, ami nemcsak kitűnő ajándék, hanem segítségükkel sok nehéz körülmények között élő vagy beteg gyerek arcára varázsolhatunk közösen mosolyt", mondta el Iglódi-Csató Judit, a Tesco kommunikációs igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük