Az elmúlt hetek kedvező időjárása és a most véget ért foci VB-nek köszönhetően jelentős mértékben megnőtt a sör, üdítőitalok, jégkrém és rágcsálnivalók iránti kereslet. A májusi forgalomhoz képest közel 1,5-szer annyi sör és ásványvíz fogyott. A műszaki cikkek terén a TV-k forgalma emelkedett meg ugrásszerűen, mintegy megkétszerezve a korábbi hónapok forgalmát.

Az elmúlt hetek kedvező időjárása és a most véget ért foci VB-nek köszönhetően jelentős mértékben megnőtt a sör, üdítőitalok, jégkrém és rágcsálnivalók iránti kereslet. A májusi forgalomhoz képest közel 1,5-szer annyi sör és ásványvíz fogyott. A műszaki cikkek terén a TV-k forgalma emelkedett meg ugrásszerűen, mintegy megkétszerezve a korábbi hónapok forgalmát.

A Tesco több oldalas VB katalógust jelentetett meg május végén, melyben a foci VB-hez kapcsolódó termékeket, mint például az alkoholos és alkoholmentes italokat, ropogtatnivalókat és műszaki cikkeket kínált kedvező áron. Az akciós újságban szereplő ajánlatok sokakat vonzottak. A VB katalógus mellett a Tesco meghirdette sörvásárát is június elején, melynek keretében több fajta sör közül választhattak a vásárlók alacsony áron. Bár az időjárás a hónap elején nem kedvezett a sörivásnak, az utóbbi hetek napsütése jelentős forgalomnövekedést eredményezett.  A hagyományos sörfajták mellett megtalálhatóak voltak olyan sörkülönlegességek, mint a búza- és kukoricasörök, illetve az alma és körte erjesztésű árpalevek.  A limonádé alapú sörök, melyek csökkentett alkoholtartalmúak, szintén egyre keresettebbek a vásárlók körében. A sörhöz hasonló forgalmat generáltak az ásványvizek, a szénsavas üdítőitalokból pedig 20%-kal több fogyott, mint az előző hónapokban.

A foci meccsek élvezetéhez elengedhetetlen a különböző rágcsálnivalók ropogtatása. A Tesco széles választékot kínált ezen termékekből is. A Tesco vásárlók válogathattak a különféle ízesítésű chipsek, pattogatott kukoricák, mogyorók és sós pálcikák közül. A termékekből, melyek között a hagymás-tejfölös ízű chips volt a legkeresettebb, közel 30%-kal több fogyott a VB ideje alatt, mint az azt megelőző időszakban.

A hőség megélénkítette a keresletet a jégkrémek iránt is, melyek között megtalálhatóak voltak a tölcséres, a dobozos/családi és a több jégkrémet tartalmazó multipack kiszerelésű termékek. A legkedveltebbek a tölcséres jégkrémek voltak, melyekből június elejétől kezdve minden héten újabb és újabb akciók várták a vásárlókat. Kedvező áraiknak és változatos ízviláguknak köszönhetően ezen jégkrémek közel 40%-os forgalomnövekedést hoztak.

A VB katalógus több oldalán keresztül szerepeltek akciós áron LCD TV-k, DVD írók, laptopok és fényképezőgépek, melyek nagyfokú vásárlói érdeklődést váltottak ki. A márkás, nagyméretű TV készülékek már a legkisebb méretű hipermarketek polcain is megtalálhatóak voltak. A megújult és kibővített választékban újdonságnak számított a Tesco sajátmárkás Technika TV-je. A széles választék, a 0% THM-mel kínált hitel lehetőség és az alacsony áraknak köszönhetően a televízió készülékek forgalma megduplázódott a májusi forgalomhoz képest.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük